Duży, zachodni, europejski kraj. Technik z zewnętrznej firmy przychodzi do placówki naprawić laserową drukarkę wielofunkcyjną, czyli taką połączoną ze skanerem. Urządzenie samodzielnie zdiagnozowało sobie problem i poinformowało "uszkodzenie lampy skanera".
Technik przybył, wymienił laser w drukarce, stwierdził, że skaner nadal nie działa i osobom, które go tam zawezwały zaordynował wymianę całej drukarki. Rzecz jasna sprawa obije się o jego przełożonego, będą musieli pójść jeszcze raz, zwrócić koszty wymienionych bez sensu części, ale i tak i my i nasz klient tracimy przez takiego matoła czas...
Technik przybył, wymienił laser w drukarce, stwierdził, że skaner nadal nie działa i osobom, które go tam zawezwały zaordynował wymianę całej drukarki. Rzecz jasna sprawa obije się o jego przełożonego, będą musieli pójść jeszcze raz, zwrócić koszty wymienionych bez sensu części, ale i tak i my i nasz klient tracimy przez takiego matoła czas...
branża IT technicy
Ocena:
139
(181)
Komentarze