Jak już wspominałam wcześniej prowadzę sklep internetowy z ręcznie robioną biżuterią.
Pomarudzę dzisiaj, bo to co chcę opisać nie jest jakąś wyjątkową piekielnością, bardziej chciałam podzielić się moim... a nawet nie wiem czym - zdziwieniem? Obserwacją?
Właśnie skończyłam odpisywać na wiadomości od potencjalnych kupujących i zauważyłam ciekawą rzecz. Z wielu pytań które mi zadano w wiadomościach odpowiedź tylko na jedno tak naprawdę miała sens.
Dlaczego? Bo wszystko inne o co pytano, a pytano o rozmiary naszyjnika, długość łańcuszka, z czego jest zrobiony, jaki to kamień, ile trwa wysyłka, czy mogę zapakować na prezent itp., itd., jest zawarte w opisie przedmiotu. Szczegółowo i przejrzyście opisane.
I teraz część której nie rozumiem. Takiej osobie chce się znaleźć knefel do kontaktu ze mną (a strona jest tak skonstruowana, że łatwo go przegapić), wysmarować do mnie wiadomości i czekać na odpowiedź, ale nie chce się poświęcić 30 sekund na przejrzenie opisu?
Ktoś mi to wytłumaczy?
Pomarudzę dzisiaj, bo to co chcę opisać nie jest jakąś wyjątkową piekielnością, bardziej chciałam podzielić się moim... a nawet nie wiem czym - zdziwieniem? Obserwacją?
Właśnie skończyłam odpisywać na wiadomości od potencjalnych kupujących i zauważyłam ciekawą rzecz. Z wielu pytań które mi zadano w wiadomościach odpowiedź tylko na jedno tak naprawdę miała sens.
Dlaczego? Bo wszystko inne o co pytano, a pytano o rozmiary naszyjnika, długość łańcuszka, z czego jest zrobiony, jaki to kamień, ile trwa wysyłka, czy mogę zapakować na prezent itp., itd., jest zawarte w opisie przedmiotu. Szczegółowo i przejrzyście opisane.
I teraz część której nie rozumiem. Takiej osobie chce się znaleźć knefel do kontaktu ze mną (a strona jest tak skonstruowana, że łatwo go przegapić), wysmarować do mnie wiadomości i czekać na odpowiedź, ale nie chce się poświęcić 30 sekund na przejrzenie opisu?
Ktoś mi to wytłumaczy?
klienci
Ocena:
182
(214)
Komentarze