Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#78805

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Chciałem założyć zlecenie stałe w banku powiązanym z jedną z sieci telefonicznych. Zlecenie miało być realizowane do banku, który obsługuje serwery mojego banku, a który notabene był jeszcze do niedawna jego właścicielem (oczywiście działał wtedy pod inną nazwą). Zlecenie stałe założone, ja szczęśliwy, że nie muszę już co miesiąc pamiętać o wpłacie.

Jakiś tydzień po terminie spłaty dostaję smsa z banku docelowego, że termin spłaty minął i nie ma wpłaty plus jeszcze doszły oczywiście do tego odsetki.
Sprawdzam konto przez internet - faktycznie przelew nie poszedł, a cały czas widnieje w zleceniach stałych. Dzwonię więc na infolinię swojego banku i streszczam konsultantowi o co chodzi.

[K]Ale my nie obsługujemy zleceń stałych do tego banku...
[J]Jak to Państwo nie obsługujecie? Przecież ten bank jest na tych samych serwerach co Państwa bank.
[K]No tak, ale system nie pozwala na obsługę takich zleceń
[J]To dlaczego nie wyświetla się żadna informacja przy próbie założenia takiego zlecenia?
[K]Ale jest informacja w regulaminie, że do tego banku zleceń stałych nie obsługujemy.

Wygląda na to, że wydawałoby się podstawowa funkcja w bankowości internetowej nie jest jednak do końca taka podstawowa... Przynajmniej w niektórych bankach. Nie przyszłoby mi do głowy, że jakiś bank blokuje możliwość wysłania przelewu do jakiegokolwiek innego banku - a czym jest zlecenie stałe, jak nie zwykłym przelewem z powtarzalnym terminem płatności?

Ale jak to się u nas mówi - gdyby człowiek był prorokiem, to by nie był żebrokiem.

bank

Skomentuj (12) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 93 (115)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…