Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#80841

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Zamówiłam ostatnio dwie paczki - jedna firmą kurierską DHL, a druga UPS i to o tej drugiej będzie historia.

Obydwie paczki miały przyjść dzisiaj, więc odpuściłam sobie wykłady i czekałam na kurierów w mieszkaniu. Kurier DHL przyjechał ok. 11:30. Znudzona czekaniem postanowiłam sprawdzić skrzynkę, bo czekałam na list. W skrzynce oczywiście było awizo kuriera UPS z próbą doręczenia o godzinie 11:33. Trochę się zdenerwowałam, bo nie po to zamawiam kuriera, żeby jeździć kilka kilometrów do punktu odbioru paczek, więc zadzwoniłam na infolinię i chciałam złożyć reklamację.

I teraz najbardziej piekielna część- ja [j], konsultantka [k].

[J]- Dzień dobry, chciałam złożyć reklamację na wasze usługi, gdyż cały dzień czekam na paczkę, a w skrzynce znalazłam awizo.
[K]- Proszę pani, awizo w skrzynce jest fizycznym dowodem na to, że kurier próbował dostarczyć paczkę, a nie zastał pani w mieszkaniu.
[J]- Jest raczej fizycznym dowodem na to, że kurier był koło skrzynki.
[K]- Nie odpowiadam za to, że klient nie słyszy domofonu. (mocno pretensjonalnym głosem)
[J]- Ja problemów ze słuchem nie mam, gdyby dzwonił domofonem, na pewno bym usłyszała.
[K]- (prześmiewczym tonem) ...a gdyby kurier zastał panią w mieszkaniu, to doręczyłby przesyłkę.
[J]- Przepraszam, a mogłaby się pani przedstawić, bo chyba pani tego nie zrobiła?
[K]- Zawsze się przedstawiam na początku rozmowy.
[J]- W takim razie nie dosłyszałam, czy mogłaby pani powtórzyć swoje imię i nazwisko?
[K]- Czyli jednak ma pani problemy ze słuchem.
Po czym odłożyła słuchawkę.

Obsługa klienta na najwyższym poziomie.

kurierzy

Skomentuj (23) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 168 (180)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…