Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#80966

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Cyfrowy Polsat mnie dobił. Absurd, o jakim Bareja nawet nie pomyślał.

Telewizję mam od nich ponad 10 lat, internet nieco ponad dwa. W lipcu br. wysłałem wypowiedzenie obydwu umów. Oczywiście telefony z działu utrzymania klienta i w końcu doszliśmy do porozumienia i przedłużyłem obie umowy. Ważne: wcześniej płaciłem 75 tv i 35 internet. Konsultant zaproponował 75 tv i 25 internet przy jednoczesnym jego dwukrotnym zwiększeniu z 20 na 40 Gb. Ok. oferta dobra, więc się zgodziłem.

Pierwszy rachunek - wszystko ok. Drugi rachunek - internet 50 zł. No to reklamacja. W odpowiedzi dowiedziałem się, że w związku z tym, iż moje zobowiązanie wobec CP zmniejszyło się (wcześniej 75+35=110, a teraz 75+25=100) wycofane zostają wszelkie rabaty. No tak, zupełnie świadomie zawarłem taką umowę, która z góry skazywała mnie na większe opłaty.

Kolejna reklamacja z wnioskiem o odsłuchanie rozmowy z konsultantem. Efekt - zmniejszenie opłat za internet do 30 zł. Przysłano korekty rachunków. Nie popuszczam i kolejna reklamacja. Dlaczego 30 jak miało być 25? W końcu dzwoni konsultantka z CP i proponuje dwa rozwiązania, albo 30/m-c, albo rozwiązujemy umowę. Mam ich dość więc rozwiązujemy umowę.

A teraz hit: Dwa dni później telefon z CP dział utrzymania klienta i pytanie: Dlaczego zrezygnowałem z ich usług? I mnie nie dziwi, że Z. Solorz jest coraz bogatszy.

Skomentuj (12) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 83 (105)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…