Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
zarchiwizowany

#81140

przez (PW) ·
| było | Do ulubionych
W dniu 02.12.2017r podpisałem w punkcie Orange w Arkadii w Warszawie
umowe na korzystanie z internetu mobilnego, konsultance pokazałem oryginalny modem
Pani stwierdziła że modem jest właściwy zainstalowała w nim kartę sim i oświadczyła że po zainsalowaniu go w laptopie zostane poprowadzony przez system jak uruchomić internet.
Nadmieniam że jestem rencistą z I grupą niepełnosprawności i zaawansowanym wieku. Przez trzy kolejne dni próbowałem uruchomić ten internet, nie stety nie udało mi się, zadzwoniłem do Orangr gdzie podano mi nr pomocy technicznej, ponieważ uważałem że jest to reklamacja to połonczenie moim zdanie winno być bezpłatne. Wielogodzinne rozmowy z konsultantem nie rozwiązały problemu. Pojechałem do salonu z reklamacją, okazało się że mogę zrezygnować z usługi po wpłaceniu ok 400 zł kary za zerwanie usługi której nie mogłem uruchomić. Poprosiłem informatyka z ogłoszenia który przyjechał i uruchomił mi tą usługe za 50zł (piędziesiąt złotych)
Jakież było moje zdziwienie gdy otrzymałem pierwszy rachunek na sumę
173,70(sto siedemdziesiąt trzy zł 70/100), zadzwonilem z reklamacją rachunku, usłyszałem że jest vwszystko w porządku, zgodnie z cennikiem.
A zatem potężny operator Orange nie szanuje swych klientów, dyskryminuje osoby niepełnosprawne, sprzedaje usługe i kartę sim i nie daje żadnej gwarancji, zadnej pomocy a za pomoc techniczną każe sobie słono płacić nie dając w zamian NIC.

Druga sprawa to kara za rezygnacje z usługi w sytuacji gdy nie można jej uruchmić.

Trzecia sprawato fakt nie przysyłania rozliczeń (moje orange) wykorzystania gigabajtów (10) np. już 04 stycznia zostałem powiadomiony że wykorzystałem pakiet 10gigabajtów od 01styczniabr a w informacji twirdzono że pakiet ten spokojnie wystarcza na miesiąc, to kłamstwo chyba że nie korzysta się w ogóle z netu
pakiet miał kosztować 10żł a przysłano rachunek na sumę 24,85 to zwykła kradzież

Oświadczam iż wszędzie będe iunformował o nieuczciwych praktykach i
postępowaniu Orange, dyskryminacji niepełnosprawnych i kłamstwach sprzedawców w salonach Orange. Jest mi przykro że tak postępuje mieniącym się najlepszym operatorem na rynku polskim.

Skomentuj (11) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: -13 (29)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…