Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
Profil użytkownika

AlMa

Zamieszcza historie od: 6 lutego 2018 - 9:13
Ostatnio: 9 maja 2022 - 12:35
  • Historii na głównej: 0 z 1
  • Punktów za historie: 114
  • Komentarzy: 7
  • Punktów za komentarze: 56
 
[historia]
Ocena: 5 (Głosów: 11) | raportuj
24 listopada 2019 o 18:51

@le_szek: Przepraszam Cię, mój komentarz dotyczył @lolus a nie Twojego. Nie mam nic na swoje usprawiedliwienie. Jeszcze raz przepraszam.

[historia]
Ocena: -4 (Głosów: 12) | raportuj
24 listopada 2019 o 17:55

@le_szek: Proponuje poczytać kodeks drogowy. Okrągły znak, białe tło z czerwoną obwódką i czarnymi cyframi to ograniczenie prędkości. I tego autor się trzyma, nie przekracza, jedzie z prędkością dostosowując do warunków na drodze. Jeżeli chcesz być taki hop do przodu to minimalna prędkość z jaką należy jechać jest wyrażoną na okrągłym znaku z niebieskim tłem i białymi cyframi. A tego nie ma. Żeby coś wymagać od innych nal zy najpierw znać przepisy. I właśnie może Ty odeślij prawo jazdy do wydziału komunikacji.

[historia]
Ocena: 5 (Głosów: 5) | raportuj
6 lutego 2018 o 15:18

@kaede: Tylko wiesz sama sprzedaż bez zarzutu. Szybko i sprawnie. Problem pojawił się w momencie kiedy telefon przestał działać tak jak powinien. Obsługa reklamacyjna kompletne dno.

[historia]
Ocena: 6 (Głosów: 10) | raportuj
6 lutego 2018 o 15:01

@exeQtor: Wiesz czas jaki to trwa to jedno ale dopóki działał mój stary telefon czekałem. Teraz tak już padł że nie daje się uruchomić bo ma 10 lat. Mam dwójkę chorych 3 letnich dzieci i w każdej chwili może istnieć potrzeba skontaktowania się czy z żoną czy też z lekarzem. Niestety nie mam teraz już jak. Dlatego jestem zdenerwowany. A Pan Olaf nadal nie odpisuje :(

[historia]
Ocena: 7 (Głosów: 9) | raportuj
6 lutego 2018 o 13:34

@BiAnQ: Dziękuję. Poprawiłem. Ale na swoje usprawiedliwienie napiszę że byłem pewien że piszemy jako jedno słowo, jednak Chrome podkreślał mi jako błąd więc zwątpiłem czy mam rację. Jednak miałem :)

[historia]
Ocena: 12 (Głosów: 14) | raportuj
6 lutego 2018 o 12:57

@Morog: Ma 99% dlatego że część osób zgodziła się anulować negatywny komentarz tak jak to ja zrobiłem nabierając się na piękne słówka właściciela. Przyrzekam Ci że nie dalej jak dwa dni temu negatywnych komentarzy było 19 a w grudniu było ponad 20. Teraz ma 16. Poza tym o jakim opóźnieniu mówisz? W wysyłce telefonu zaraz po kupnie nie było opóźnienia. Mam pretensje o obsługę po-sprzedażową gdzie Pan Olaf nie odpisuje, nie odbiera telefonu a reklamacja trwa już 3 miesiące i końca nie widać bo się nie możesz dowiedzieć.

« poprzednia 1 następna »