Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
Profil użytkownika

Aphrodite

Zamieszcza historie od: 30 marca 2017 - 18:54
Ostatnio: 27 kwietnia 2019 - 1:42
  • Historii na głównej: 1 z 1
  • Punktów za historie: 127
  • Komentarzy: 4
  • Punktów za komentarze: 7
 

#78337

przez (PW) ·
| Do ulubionych
W odpowiedzi na historię #78256.

Pracuję w takim call center. Opowiem jak to wygląda z drugiej strony.

Dostajemy bazy - w bazach numery i dane klientów (potencjalnych). Skąd się tam wzięły? Tego nie wiedzą nawet najstarsi górale. Bazy są rozbudowywane, ale co jakiś czas kontakty się powtarzają. Czasami zdarzają się sytuacje jak ta w historii, gdzie okazuje się, że od dawna numer nieaktualny - ok, zmieniam numer w swojej bazie, ale dostępu do głównego systemu nie mam, a zgłaszać do osób które mają nie ma sensu, bo i tak usłyszę "nie mam czasu na takie rzeczy". Więc następnym razem przy przydzielaniu baz znowu ktoś dostanie błędny kontakt. Piekielne jest to, że konsultanci tracą czas dzwoniąc do nieaktywnych/błędnych numerów, osoby do których dzwonimy nerwy, a firma klientów (bo czasami po którejś pomyłce ludzie nie chcą już podawać numeru do właściciela, a zwyczajnie się rozłączają - czemu zupełnie się nie dziwię).

A wystarczyłoby od czasu do czasu aktualizować bazy...

P.S. Osoby, które mają dostęp do baz większość swojego bardzo cennego czasu pracy, spędzają w pomieszczeniu socjalnym na pogawędkach o reszcie pracowników, ale to już materiał na inną historię (albo kilka).

call_center

Skomentuj (7) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 110 (144)

1