Profil użytkownika
Numberedaccount
Zamieszcza historie od: | 3 kwietnia 2018 - 17:20 |
Ostatnio: | 22 lipca 2021 - 12:35 |
- Historii na głównej: 3 z 3
- Punktów za historie: 472
- Komentarzy: 9
- Punktów za komentarze: 70
« poprzednia 1 następna »
Mam wrażenie, że większość kluczowych/ważnych stanowisk w wielu dużych firmach obsadzana jest z polecenia/ze znajomości z jakiegoś projektu. O ile obiektywnie nie ma w tym nic złego i na pewno ułatwia to współpracę, to w takiej sytuacji dobry HR staje się zbędny. A utrzymanie dobrego HR kosztuje, tak samo jak koszmarnie drogie rekrutacje zlecane firmom zewnętrznym (choć efekty są znakomite)
Natomiast jeżeli chodzi o mieszkańców, to wiedzieli gdzie się budują/co kupują - zdecydowana większość lini kolejowych w Polsce została wytyczona jeszcze za (c.k.)cesarza/cara lub najpóźniej w II RP.
@jan_usz Raz przez przez takie coś kontrakt poleciał, ale tego nie mogę opisać ;)
@janhalb: 10. chyba skończyła się polubownie, tzn. podwykonawca pomalował ścianę jak miało być, a z naszej strony wszystko zostało, brzydko mówiąc, zamiecione pod dywan. W przypadku 8. to mieliśmy papier, że przekazane środki idą na zakup oprzyrządowania ochrony osobistej, więc poszło łatwo: podwykonawca musiał jeszcze w ten sam dzień kupić odpowiednie maski i został przekonany do podpisania oświadczenia o braku staranności, co oznaczało poważną karę umowną. Od tego czasu, niezależnie od możliwych różnic w cenie, każemy przedstawić zawsze fakturę i na tej podstawie odbywa się zwrot poniesionych wydatków na tego typu zakupy
"zatoka wyglądająca jak chodnik" - policjanci nie mogą (i nie powinni) dać mandatu za bezpodstawne wezwanie, jeżeli wzywający byli przekonani, że dochodzi do popełnienia wykroczenia(działali w dobrej wierze). Mogli nie widzieć, że zatoka jest w granicach posesji kolegi, myśleć, że to chodnik itp. Osobna kwestia, dlaczego jakimś malkontentom te auta tam przeszkadzają
@toomex: "pojazd lub inna przeszkoda" okej, ale ten autobus ustąpił pierwszeństwa pieszej na przejściu, przepuścił ją! A zabrania się omijania pojazdów, które zatrzymały się, żeby przepuścić pieszych. Poza tym kwestia podwójnej ciągłej, która też tam jest. Według Twojej interpretacji nie można przez przez przejście, jeżeli zatrzyma się w celu przepuszczenia nas każdy większy dostawczak czy ciężarówka, która ograniczy widoczność. Ale w tym wszystkim nawet nie chodzi mi tak bardzo o przepisy, tylko o to, że manewr, o którego niebezpieczeństwie wie każdy niedzielny kierowca, wykonuje taki stary wyjadacz.
@Jorn: Dzięki, poprawione:)
@PiekielnyDiablik: Zatrudnianie byłych oficerów różnych służb jest w korpo gdzie kwestia bezpieczeństwa jest faktycznie istotna dość popularne, ale zazwyczaj są oni dość kompetentni w tym co robią. Zawsze też wiedzą, że nie są już w wojsku czy innym CIA i przyjmują sposób komunikacji nowego miejsca pracy, a Major był przy okazji po prostu niegrzeczny
@Caron: Facet co na co dzień razem z nim robił obchód kategorycznie zabronił, że taki przepis i tak ma być.