Profil użytkownika
biedraska
Zamieszcza historie od: | 25 marca 2017 - 21:45 |
Ostatnio: | 7 kwietnia 2017 - 18:18 |
- Historii na głównej: 2 z 2
- Punktów za historie: 430
- Komentarzy: 8
- Punktów za komentarze: 23
« poprzednia 1 następna »
Zamieszcza historie od: | 25 marca 2017 - 21:45 |
Ostatnio: | 7 kwietnia 2017 - 18:18 |
« poprzednia 1 następna »
Zobacz też inne serwisy:
|
|||
Retro Pewex | Pewex | Faktopedia | Stylowi |
Rebelianci | Motokiller | Kotburger | Demotywatory |
Mistrzowie | Komixxy |
@Catholicbuster: ciężko powiedzieć, zwiał.
@ZaglobaOnufry: Zorientowaliśmy się już po sprawie jak idąc alejką zobaczyłam kałużę o bardzo specyficznym zapachu, a pan żul wychodził już ze sklepu.
@Sharp_one: Wiesz, że kasjerkę to gila czy to zwykły Jan Kowalski czy biznesman? Na prawdę mam to gdzieś, klient jest klient i oceniam jego zachowanie, a nie grubość portfela, ja tych pieniędzy nie dostaje tylko sklep. Poza tym na prawdę masz płytkich znajomych jak płaszczą się dla pieniędzy.
@Sharp_one: nie jestem oburzona tym, że klient sam mówi, że ma, tylko tym, że przysłania mu ona tak świat, że nawet "Dzień dobry" nie potrafi powiedzieć.
@anka6464: Gorzej jak awaria nastąpi kiedy klient już prawie podchodzi do kasy z pełnym koszem, wtedy nie ma możliwości, by kartka była wcześniej, awaria to taka rzecz, która dzieje się nagle- najczęściej.
@bloodcarver: i tak robię, ba, nawet taśma jest zamknięta, ale klient udaje, że nie widzi, a na prośby dalej udaje, że nie słyszy i zaczyna wypakowywać zakupy, a potem "ojej, zamknięte? No ale mnie pani chyba jeszcze skasuje".
@wiciox: w markecie z owadem :P
@Bubu2016: kultura wymaga, by podchodząc do kasy zapłacić za towar przywitać się z osobą która Cię obsługuje, zwłaszcza kiedy ta mówi "Dzień dobry". Myślę, że każdy oczekiwał, by odpowiedzi. Taki drobny szczegół, a wiele mówi o człowieku.