Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
Profil użytkownika

takatamtala

Zamieszcza historie od: 26 czerwca 2012 - 15:59
Ostatnio: 19 czerwca 2018 - 21:44
  • Historii na głównej: 82 z 100
  • Punktów za historie: 32270
  • Komentarzy: 451
  • Punktów za komentarze: 2493
 
[historia]
Ocena: 32 (Głosów: 38) | raportuj
5 czerwca 2018 o 21:48

@piesekpreriowy: Nie, zwolnili go zanim przyszłam do roboty. Robię obmiary z natury i kosztorysy powykonawcze. Ktoś jeszcze coś?

[historia]
Ocena: 30 (Głosów: 42) | raportuj
5 czerwca 2018 o 21:23

@Jaladreips: Nie, po prostu jestem babą, jedną jedyną baba na tej budowie i dla śmiechu czasami zastanawiamy się co też bym mogła robić. Bardzo lubię moich chłopaków :)

[historia]
Ocena: 19 (Głosów: 21) | raportuj
27 maja 2018 o 9:55

Ta, karma wraca. Bo on by na nią poleciał teraz. A nie zaraz. Teraz jest brzydka i gruba to by nie poleciał. Ale jak była ładna i tak samo pusta- to by poleciał. Czyli- ona ładna nie chce grubego- pustak. On ładny nie chce grubej- przejrzał jej osobowość i wykazuje się rozwiniętą inteligencją emocjonalną.

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
20 marca 2018 o 8:53

@nemo333: Prace rozbiórkowe będą prowadzone z piwnicy, na początek z rusztowania. Ściąga się najpierw warstwy wykończeniowe potem tnie zepsute elementy na drobne części. Uprzedzając pytanie- nie da się przykleić stropu od spodu do istniejącej wylewki, więc ścianka i wylewka z podłogą też wylatują. Zostanie zdjęty cały strop, nie tylko pod łazienką ale w całym oryginalnym pokoju. Zagrzybione ściany trzeba będzie osuszyć i zaimpregnować. Oczywiście wcześniej wszystkie meble z pokoju powyżej trzeba będzie wynieść. Strop też zrobi się "od dołu", a warstwy podłogowe i ścianę Pan ma sobie zrobić sam. Oczywiście chce żeby ten koszt tez poniosła wspólnota. Że niby remontując strop oni mu wchodzą w szkodę, bo wywalają mu tą łazienkę. Ale, że nie ma tego w Nakazie z NB to nie robimy. Z uprzejmości- jeśli wygram- zrobimy mu wzmocnienie pod ściankę działową.

[historia]
Ocena: 8 (Głosów: 12) | raportuj
15 marca 2018 o 10:36

I wtedy się obudziłeś.

[historia]
Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
12 marca 2018 o 10:03

@Garrett: Ciekawe pytanie: czy się opłaca. Mówimy o lokatorze, który wykupił mieszkanie na własnościowe za jakieś 10% wartości liczonej od metra i mieszka tam całe życie. To jego mieszkanie. Remont- nawet stropu- jest tańszy niż zakup nowego mieszkania. Ten człowiek nie ma się gdzie wynieść.

[historia]
Ocena: 3 (Głosów: 3) | raportuj
11 marca 2018 o 9:24

@Meliana: Te osoby zazwyczaj nie "decydują się" tylko mieszkają tam z nadania od lat '50. Czyli dostali to mieszkanie z przydziału od państwa i dalej tam mieszkają- oni albo ich dzieci, wnuki. Wtedy nawet niektóre nowe bloki były budowane tak, że miały jedną łazienkę na piętro, jak akademiki.

[historia]
Ocena: 22 (Głosów: 22) | raportuj
20 lutego 2018 o 22:34

Bardzo mi przykro, że usłyszałaś coś takiego od swoich rodziców. Jesteś bardzo dzielna i nie daj się przekonać, że to ty jesteś w błędzie. Uważaj na siebie :)

[historia]
Ocena: 6 (Głosów: 6) | raportuj
16 lutego 2018 o 10:28

@POKUSER: Dziadzio jest emerytowanym nauczycielem "przedmiotów ścisłych". Kiedy zaczynał karierę w latach '50 przedmioty dzieliły się na ścisłe i humanistyczne. Kiedy wylądowali z babcią jako nauczyciele na analfabetycznej, niezelektryfikowanej wsi nieść kaganek oświaty to się tak podzielili obowiązkami i tak już im zostało.

[historia]
Ocena: 6 (Głosów: 6) | raportuj
16 lutego 2018 o 10:24

@mg1987: Nie no, przedwczoraj było dwa dni temu. Ale dziadek faktycznie był na jabłonce i ona ma już pączki. Może to dlatego, że u nas jest klimat kontynentalny- a w reszcie Polski środkowo- europejski- i u nas jest zawsze trochę bardziej. Tzn. w zimie zimniej, w lecie cieplej a pomiędzy to zmienia się dość gwałtownie.

[historia]
Ocena: 32 (Głosów: 34) | raportuj
15 lutego 2018 o 17:26

@zielonylis: Nie. Po śmierci babci zrobił się milszy i bardziej spolegliwy. Wcześniej przy takich akcjach był bardziej ... asertywny. Tzn. wcześniej nie dałby sobie wcisnąć drabiny tylko by nam ją oddał nazywając nas bandą idiotów którzy nie mają na co wydawać pieniędzy. A przy najbliższej wizycie na działce okazałoby się, że zespawał sobie nową drabinę z drutów zbrojeniowych które wykuł własnoręcznie zrobionym młotkiem z balkonu na którym stał w jakimś budynku do którego nie ma wstępu bo grozi zawaleniem. Czy coś w tym stylu.

[historia]
Ocena: 57 (Głosów: 57) | raportuj
15 lutego 2018 o 11:27

@marcelka: Boję się, że jak kupie mu kolejną drabinę, to on uzna że jest zbędna i zrobi sobie z niej np. pergole pod winorośl, albo kwietny łuk wejściowy. Albo helikopter- jeśli znajdzie w domu gumkę do włosów i długopis. Z resztą- czemu się ograniczać- przecież ma blachę po wymianie dachu u nas w domu i mój rower z komunii. Czołg zrobi- sytuacja na świecie jest taka niepewna. Przezorny zawsze ubezpieczony!

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 15 lutego 2018 o 11:30

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
4 lutego 2018 o 11:22

@Va_faill_Elaine: Wolałam sprawdzić powierzchnie w KW.

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
4 lutego 2018 o 11:19

@LoonaThic: Uważam, ze jeśli wydaje się MPZ na daną działkę, to tak, żeby sensownie coś się tam dało zbudować. Co do sprawdzania map- ludziom z jakiegoś powodu wydaje się, ze nie muszą spełniać warunków odległości jeśli graniczą z działką która należy do nich. Poza tym istnieje mit w społeczeństwie, ze blaszak to nie budynek i przepisy go nie obowiązują. Więc z mojego punktu widzenia inwestor został wprowadzony w błąd przez Urzędników, ale mógł uniknąć sytuacji, gdyby przed zakupem zaniósł MPZ do profesjonalistów.

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
26 stycznia 2018 o 18:17

Sławomir Toporkiewicz- można 1.5 m ale w zabudowie jednorodzinnej.

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj
26 stycznia 2018 o 18:14

@TakaSobieDziewuszka: W historii wyraźnie jest napisane że MPZ. MPZ miasto sobie samo uchwala, a nie uchwala się na wniosek. I jest też wyraźnie napisane, ze oni kupowali działkę z już uchwalonym MPZ. I Inwestor nie musi się znać. Spytali się, czy garaże można budować- i usłyszeli że można. Jasne, że można zmieniać, tylko to trwa i efekt tego będzie taki, ze w tym roku oni tych garaży nie zrobią.

[historia]
Ocena: 11 (Głosów: 11) | raportuj
26 stycznia 2018 o 10:42

Dariusz Koszkul- Celem robienia dokumentacji jest postawienie obiektów w sposób LEGALNY. To co proponujesz mogłoby być ścigane przez Nadzór Budowlany a nazywa się samowola budowlana.

[historia]
Ocena: 5 (Głosów: 5) | raportuj
24 stycznia 2018 o 11:15

@maat_: Dziękuję.

[historia]
Ocena: 2 (Głosów: 4) | raportuj
15 stycznia 2018 o 17:57

@Litterka: To była właściwie trochę parodiowanie, bo na ten teks z ostatniej linijki natykam się dosłownie wszędzie... ale widać moje poczucie humoru jest jakieś dziwne.Już się nie można ponabijać, żeby ktoś nie strzelił focha i nie walną z grubej rury tekstami o godności. Trochę dystansu ludzie.

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 5) | raportuj
15 grudnia 2017 o 8:45

I co się stało z pieskiem? Jest bez łapki?

[historia]
Ocena: 8 (Głosów: 10) | raportuj
1 grudnia 2017 o 9:23

@Armagedon: Khem. On jest pięcioklatkowej DŁOGOŚCI ale ma 5 m SZEROKOŚCI. W sam raz na małe usługi np. kiosk, albo kosmetyczka.

[historia]
Ocena: 15 (Głosów: 15) | raportuj
30 listopada 2017 o 21:36

@xpert17: W pawiloniku 5m szerokości. 9-4=5. Ma być punkt apteczny i kosmetyczna na razie.

[historia]
Ocena: -4 (Głosów: 4) | raportuj
21 listopada 2017 o 23:21

@Iras: Nie przeżywam, że zmarnował się kawałek mięsa, tylko, ze obrabiasz matce dupę publicznie i że nie masz szacunku dla jedzenia. O trzymaniu żarcia dla psów w zamrażarce nic nie pisałam więc pluj tu do kogo innego. A jak na osobę, która mieszka w tym domu to jakoś wyjątkowo mało wiesz. Nie wiesz np. czy stołu nie ma przy zamrażarce? Czy jest gdzie to co się wyciąga odłożyć? A ty gdzie odkładasz to co z niej wyciągasz? Też nie wiesz? Weź wyprowadź się z domu, naucz się planować własny budżet, to może zaczniesz SZANOWAĆ JEDZENIE, BO NA RAZIE WYCHODZI NA TO, ZE TO DLA CIEBIE ZBITEK SŁÓW. W moim rodzinnym domu tez mieszkają 4 osoby. A sens listy polega na tym, Że się z niej rzeczy wykreśla.

[historia]
Ocena: -3 (Głosów: 5) | raportuj
21 listopada 2017 o 8:31

@Armagedon: Tatuś ma zamrażarkę, na zamrażarce listę mrożonek z datami zamrożenia. Doskonale wie co tam jest.

Komentarz poniżej poziomu pokaż

« poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1017 18 następna »