Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
zarchiwizowany

#56865

przez (PW) ·
| było | Do ulubionych
Może mało piekielnie, ale po dłuższym czasie człowieka krew zalewa...

Mam umowę z Cyfrowym Polsatem od dłuższego czasu (coś koło pięciu lat) i dotychczas nie miałem problemów. Ostatnio zaczęły mi znikać niektóre kanały, które do tej pory miałem. No to co? Chwytamy za telefon i dzwonimy do działy obsługi klienta.

-Witam, Hasuviel z tej strony, ja mam pytanie odnośnie *szczegółowo wszystko tłumaczę*
-No dobrze proszę pana, ale to naprawdę nie jest nasza wina, proszę sprawdzić antenę i kable przy dekoderze.

Myślę sobie, dobra, dekoder już stary, mogło się coś stać chociaż wydawało mi się podejrzane. Rozłączyłem się i poszedłem do łazienki, kiedy wróciłem wszystko działało bez zarzutu. ,,Nie od nas''...

Raczej nie zbieg okoliczności, bo podobne sytuacje mają miejsce co parę dni.

Cyfrowy Polsat

Skomentuj (5) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 65 (141)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…