zarchiwizowany
Skomentuj
(5)
Pobierz ten tekst w formie obrazka
Może mało piekielnie, ale po dłuższym czasie człowieka krew zalewa...
Mam umowę z Cyfrowym Polsatem od dłuższego czasu (coś koło pięciu lat) i dotychczas nie miałem problemów. Ostatnio zaczęły mi znikać niektóre kanały, które do tej pory miałem. No to co? Chwytamy za telefon i dzwonimy do działy obsługi klienta.
-Witam, Hasuviel z tej strony, ja mam pytanie odnośnie *szczegółowo wszystko tłumaczę*
-No dobrze proszę pana, ale to naprawdę nie jest nasza wina, proszę sprawdzić antenę i kable przy dekoderze.
Myślę sobie, dobra, dekoder już stary, mogło się coś stać chociaż wydawało mi się podejrzane. Rozłączyłem się i poszedłem do łazienki, kiedy wróciłem wszystko działało bez zarzutu. ,,Nie od nas''...
Raczej nie zbieg okoliczności, bo podobne sytuacje mają miejsce co parę dni.
Mam umowę z Cyfrowym Polsatem od dłuższego czasu (coś koło pięciu lat) i dotychczas nie miałem problemów. Ostatnio zaczęły mi znikać niektóre kanały, które do tej pory miałem. No to co? Chwytamy za telefon i dzwonimy do działy obsługi klienta.
-Witam, Hasuviel z tej strony, ja mam pytanie odnośnie *szczegółowo wszystko tłumaczę*
-No dobrze proszę pana, ale to naprawdę nie jest nasza wina, proszę sprawdzić antenę i kable przy dekoderze.
Myślę sobie, dobra, dekoder już stary, mogło się coś stać chociaż wydawało mi się podejrzane. Rozłączyłem się i poszedłem do łazienki, kiedy wróciłem wszystko działało bez zarzutu. ,,Nie od nas''...
Raczej nie zbieg okoliczności, bo podobne sytuacje mają miejsce co parę dni.
Cyfrowy Polsat
Ocena:
65
(141)
Komentarze