Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
zarchiwizowany

#57076

przez (PW) ·
| było | Do ulubionych
Call center z 2 strony

Wiem, że dużo wpisów już było na ten temat jednak wpis http://piekielni.pl/56958#comments zmusił mnie do wytłumaczenia trochę jak to właściwie działa z mojej strony.

1. Mamy skrypt którego mniej lub bardziej się trzymamy - co mówimy to nie moja wola, a mojego pracodawcy i nie mogę tego zbyt zmieniać, ponieważ nasze rozmowy są nagrywane i odsłuchiwane na tzw. coaching'ach (w grupie, bądź indywidualnie są wytykane nasze błędy, bądź chwalenie jak to jednak się da jak się chce)

2. Do kogo dzwonimy naprawdę generuje system, ja tego nie wybieram i pytanie skąd ja mam Pana/Pani numer jest bez sensu, bo naprawdę tego nie wiem.
* jeśli nie wiecie jak to działa-np. wysyłasz smsa na konkurs do radia A i AKCEPTUJESZ tym regulamin o użycie numeru w celach marketingowych, i tu nie chodzi tylko o udział w konkursie. Radio A ma wspólnika firmę B i Wasz numer mogą wykorzystywać obie firmy. Jak tym samym sprzedać, bo wyraziłeś zgodę (może nie pisemną ale w tym przypadku wysłanie smsa było akceptacją).

3. Zaznaczanie odmowy. Ok tu bywa różnie:
a) zaznaczam odmowę i wszystko spoko, system akceptuję to,
b) jednak czasami nasi 'trenerzy' ogłaszają np. 2 h bez odmów - czyli mamy zaznaczać tylko oddzwoń później.
c) ale! w mojej firmie liczy się stosunek odmów do akceptacji (z czego może być większa premia) i Ci bardziej 'ambitni' zamiast zaznaczyć odmowa wybierają "oddzwoń później" lub "numer nie odpowiada" z nadzieją, że numer już nie wpadnie akurat do nich. Lecz naprawdę tylko wyjątki tak robią

I naprawdę ja nie wiem czy z Wami już rozmawiałam 15 min temu, w tym czasie mogło mi wpaść 10 połączeń... naprawdę myślicie, że to specjalnie do Was dzwonię, bo może w ciągu 15 min zmieniliście zdanie? Może właśnie ta moja koleżanka/kolega co zaznaczyła opcję oddzwoń. Pamiętacie dokładnie oba nazwiska by wysuwać takie wnioski, że to ta sama osoba co się na Was uwzięła?

4. Usunięcie numeru z bazy.
Ja nie mam takiej możliwości, jednak za każdym razem próbuję (bo naprawdę czasami ciężko dojść do głosu..) przekazać numer na który się kontaktować w tym celu.

5. Krzyczenie i obrażanie mnie nic nie da (chyba, że Wam ulży jak odreagujecie..) ja naprawdę nic nie mogę zrobić, *ale tu muszę przyznać większość rozumie, że to tylko moja praca i zaczyna opierdzielać mojego szefa-ale nie krzykiem! a ja naprawdę Was rozumiem i jak mogę tak pomagam.

Może się zastanawiacie to po co tam pracuję, a no po to bo mam dogodne warunki:
1. praca przy biurku - wygodnie i ciepło
2. pracuję w młodym zespole, miła atmosfera jest wśród pracowników i naprawdę dużo ciekawych perełek się trafia przy których można się wspólnie pośmiać (to może na ten temat inna historia?)
3. godziny ustalam sama - mam do dyspozycji od 8 -21, mogę wybrać 13 h a jak chce to i 2 h, ile chce dni w tygodniu nikt mi tego nie narzuca - co na studentkę jest naprawdę korzystne!
4. stawka 6 zł (plus premie), ok szału nie ma ale! praca kelnerki - 5 zł i nasłuchiwanie pijanych klientów - ach sama przyjemność prawda? a jeszcze posprzątać po nich jak przesadzą z alkoholem, a może praca w kebabie? lub roznoszenie ulotek w mrozie?

Naprawdę zrozumcie, że call centerzy to tylko ludzie, i to tylko ich praca! Oczywiście dumna nie jestem z tego co robię ale wstyd też mi nie jest, wykonuję tylko za co mi płacą.

Moja rada? Wysłuchaj, jeśli nie jesteś zainteresowany - podziękuj, życz miłego dnia. SZACUNEK w obie strony się należy. A jeśli będziecie mili dla nas to z sądzę, że nawet tych ambitnych przekonacie do siebie, że akurat warto dać Wam spokój i zaznaczyć magiczną opcję "odmowa".

Dziękuję za poświęcony czas.
Pozdrawiam Fredka ;)

call_center

Skomentuj (51) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 28 (368)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…