Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
zarchiwizowany

#60334

przez (PW) ·
| było | Do ulubionych
Klienci biznesowi jednego z operatorów komórkowych rozbrajają znowu. Dziś kończę zmianę o 21 i mam ochotę albo porządnie się upić, albo strzelić sobie w łeb.

"Popsułem telefon, umowa kończy mi się za półtora roku, proszę mi wymienić! Ale dlaczego nie chcecie? Nie chcecie mi pomóc! Chcecie na mnie tylko zarobić! Ja nie mam telefonu! To co ja mam zrobić teraz?"

Firma telekomunikacyjna to nie fundacja dla zagubionych dzieci z piaskownicy. Nie będzie wymieniać zepsutego telefonu (z winy klienta oczywiście, nie mówię o przypadkach nadających się na gwarancję/rękojmię) co trzy miesiące, bo wpadł do cementu, kibla, dziecko rozbiło młotkiem albo pies pogryzł. Jesteś dorosłym człowiekiem, dbaj o swoją własność, zwłaszcza, gdy służy Ci do prowadzenia firmy i bez niej jak bez ręki. Może to kogoś zdziwi, ale firmy powstają głównie po to, by zarabiać i naprawdę nie będą rozdawać prezentów na prawo i lewo, bo komuś tak się spodoba, prowadzić za rączkę i ocierać łzy, bo ekran się stłukł.

"Ja bym chciała taki plan nielimitowany, ale bez telefonu, do tych moich trzech. A jak ja jestem Waszą stałą klientką z trzema numerami po 20 zł to się nie da jakiegoś rabatu mi dać? To ja pójdę do innej sieci!!!"

Kombinujemy, co tu zrobić, promocja, rabat, kolejny rabat, wyszło 25 zł miesięcznie netto. Nie da się, jak się nie podoba ta oferta, to naprawdę nie zmuszamy, nic na siłę, nie da się na siłę uszczęśliwić. Nie da się świadczyć usług za darmo, z rocznym odroczonym terminem płatności i jeszcze ajfonem 5 za złotówkę. Każdy chciałby kupić jak najtaniej, ale... Trochę wyobraźni...

"Bo ja bym chciał taką promocję jak rok temu. Jak to nie ma?!? To pani zrobi! Jak pani nie może! Ja z tej i tej usługi nie będę korzystać, to ja nie chcę za nią płacić! To ja obiecam, że nie będę korzystać, a pani mi za nią nie policzy! Ale dlaczego nie ma tamtej promocji! Ale ja ją wolałem. Dlaczego w innych sieciach mają, a u was nie? To zróbcie taką!"

Jak dzwonisz do biura i ktoś Ci mówi, że czegoś już nie ma, to znaczy, że promocja się skończyła i konsultant nie będzie konstruował planu specjalnie dobranego do tego konkretnego klienta, bo nie ma takiej możliwości. Nie podoba się ta oferta, jest taka jak chcesz w innej sieci - to idź tam, kup to, co Ci odpowiada i bądź szczęśliwy. Naprawdę. To nie grzech :)

call_center

Skomentuj Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 4 (44)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…