Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#66830

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Prowadzę fundację zajmującą sie bezdomnymi psami i kotami. Często zamawiam artykuły dla zwierząt przez internet. Do tej pory zazwyczaj korzystałam z usług jednego sklepu, z którego byłam dosć zadowolona, mimo konkretnych cen - szła za nimi jakość usługi. Ponieważ fundacja potrzebuje do rozliczeń faktur, zawsze takowa wysyłana była razem z paczką i nikt nie robił z tego problemu, była to jedna z opcji do wybrania przy ustalaniu dostawy.

Jednak na początku marca, zachęcona przez kogoś, zamówiłam karmę w innym sklepie - zooplusie. Trzeba im przyznać, ceny mają bardzo przystępne, a w fundacji liczy się każdy grosz. Zamówiłam, zamówienie zostało zrealizowane i wszystko byłoby dobrze, gdyby nie mały szkopuł. Poprosiłam o wysłanie na maila fv. Zamiast tego dostałam rachunek. Poprosiłam o fv ponownie - fundacji do rozliczenia nie wystarczy rachunek. Dostałam odpowiedź, że sklep prowadzi sprzedaż osobom prywatnym, a nie firmom i w związku z tym nie wystawia faktur. Fundacja to nie firma, a nawet, gdyby nią była, to wystawianie faktur jest prawnym obowiązkiem legalnie działającej firmy. Poprosiłam więc o regulację prawną, na podstawie której firma sama tworzy sobie zasady działalności niezależne od polskiego prawa. W odpowiedzi dostałam informację, że moja prośba o fv została przekazana do księgowości w Monachium i prośbę o cierpliwość.

Czekałam. Cierpliwie. Ponad miesiąc. 20.04 wysłałam ponowną wiadomość, oczekując natychmiastowego wystawienia fv, ponieważ minął już ustawowy 15. dzień kolejnego miesiąca od wykonania usługi, do którego to dnia firma ma obowiązek wystawić fakturę. W odpowiedzi dostałam kolejną prośbę o cierpliwość. Po zamieszczeniu komentarza na fanpage dostałam kolejną wiadomość o tym, że zooplus nie prowadzi sprzedaży firmom i w związku z tym nie wystawia faktur, a ta moja zostanie wystawiona w przyszłym tygodniu.

Dziś mamy 12.06, żadnej informacji od sklepu, żadnej faktury. Totalne olanie sprawy. Wysłałam im maila i komentarz na fb, w których informuję, że oczekuję wysłania skanu faktury do końca dzisiejszego dnia. Póki co brak odpowiedzi, ale w sumie ja już żadnej odpowiedzi nie oczekuję, tylko zakończenia tej żenującej sprawy.

W żadnym innym sklepie nie miałam nigdy żadnego problemu z wystawieniem faktury, tu muszę dopraszać się o wypełnienie ich prawnego obowiązku! A dodam, że jeżeli fundacja będzie miała jakieś reperkusje związane z brakiem fv w rozliczeniach, ucierpią na tym przede wszystkim zwierzęta pod naszą opieką. A sklep szczyci się swoją działalnością charytatywną na rzecz fundacji i schronisk... Gratuluję dwulicowości i braku szacunku dla klienta.

zooplus.pl

Skomentuj (44) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 340 (434)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…