Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#68700

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Nawiązując do historii http://piekielni.pl/68457.

Kilka miesięcy temu zakupiłam przez allegro baterię do telefonu. Opłaciłam od razu, czekam.
Bateria przyszła, wszystko ładnie pięknie, tylko bateria nie pasuje. Była zwyczajnie za mała i wypadała z telefonu.
Otrzymałam baterię do innego modelu, ok, każdemu może zdarzyć się pomyłka.

Napisałam maila do sprzedawcy z opisem problemu.
Kilka dni później otrzymałam odpowiedź - tym zajmuje się szef, tu jest jego nr.
Dzwonię do szefa, szef - proszę się nie martwić, rozwiążemy problem.

Mija tydzień, jeden, drugi, kolejny.
W końcu dzwonię ponownie, pan nie wie o co chodzi, ponowne wyjaśnienie. Mam odesłać baterię, przyślą nową.
Piszę maila z pytaniem o adres.
Po jakimś czasie zwrotka, że nie wymienią, bo jednak nie mają, ale zwrócą pieniądze. Też dobrze.
Zwrócili. Sam koszt baterii, kosztu przesyłki nie.

Piszę to w komentarzu - że sprzedawca nie poczuł się specjalnie do naprawienia problemu, że to ja musiałam za nim biegać i wydzwaniać, zero inicjatywy własnej.
Komentarz mój jest neutralny.

Otrzymałam w zamian negatywa o treści "Nie polecam!!! UŻYTKOWNIK NIE POWAŻNY!!!".

sprzedawcy allegro

Skomentuj (19) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 242 (308)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…