Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#70949

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Prowadzę z mężem hurtownię.
Mam dziennie kilkadziesiąt telefonów od klientów i dostawców. W sumie najczęściej połowę czasu pracy spędzam przy telefonie, czasem gdy rozmawiam przez jeden, zaczyna dzwonić drugi. Od trzech tygodni jednak najczęściej dzwoni do mnie NETIA.
Telefony od konsultantów tej firmy odbieram każdego dnia, nawet do CZTERECH razy dziennie.

Na początku tłumaczyłam grzecznie, że jesteśmy jeszcze długo związani inną umową, że nie jesteśmy zainteresowani. Prosiłam o telefon za rok. Za dwie godziny kolejny telefon. Gdy znów tłumaczyłam, że przed chwilą dzwonili, że nic się u nas nie zmieniło, słyszałam, że oni są podwykonawcą i pewnie inne firmy (też podwykonawcy) do nas dzwoniły. Prosiłam o zaprzestanie telefonów, na co otrzymywałam odpowiedź, że nie leży to w kompetencji konsultanta.
Potem na słowo klucz "Netia" odpowiadałam krótkie "nie" - nie słuchając formułki do końca i odkładałam słuchawkę. Nie poskutkowało, wręcz przeciwnie, bo czasami za kilka minut miałam ponowny telefon, ponieważ "coś nas rozłączyło".

Dziś czara się przelała. Roboty tyle, że nie wiadomo od czego zacząć, dzwoni czwarty telefon z Netii tego samego dnia. Porozmawiałam z konsultantem. Wytłumaczyłam mu, że NIGDY W ŻYCIU nie podpiszę umowy z kimś, kto w ten sposób traktuje swoich klientów, nawet tych potencjalnych. Że nie życzę sobie telefonów od nich. Na co otrzymałam odpowiedź, że on oczywiście nie ma wpływu na to do kogo dzwoni i żebym raczej się nastawiła na kolejne telefony.

Więc nastawiłam się. Od poniedziałku będę słysząc w słuchawce "Netia" odpowiadać "S P I E R... <tu wstawić epitet w zależności od płci>" i to wreszcie ja będę piekielna.

PS Niestety jest to telefon firmowy i nie mogę zablokować połączeń zastrzeżonych, ponieważ wielu klientów z takich numerów dzwoni.

call_center

Skomentuj (25) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 313 (331)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…