Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#74484

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Witam,
Miał być komentarz do historii z pocztą, ale niech wszyscy sobie poczytają :)

Obrazek z trzeciej strony.

Pracuję w firmie, która korzysta z usług poczty, nie jako klient, tylko zlecamy im pracę, coby listonosze się nie nudzili ;)
Firma się zmienia na przestrzeni lat, roszady pracowników, zamykanie jednych działów, otwieranie innych itd.
Jakiś czas temu zredukowali jeden dział z pracownikami terenowymi, mimo że pracy nie ubyło.
Ktoś tą robotę musi zrobić, więc wystawiamy przetarg i szukamy zewnętrznych sił roboczych. Zgłasza się poczta, ale konkurencji nie ma za dużo, do tego wystawia najniższą cenę, więc wygrywa. Wiadomo że i tak ma pracowników w terenie. W praktyce wygląda to tak że, listonosze dostają dużo więcej pracy, ale pieniądze z tego takie, że nie wiadomo czy to się śmiać czy płakać. Nie wykonują porządnie roboty, bo przede wszystkim czasu im nie starcza, a za grosze muszą nie raz nieźle się nakombinować. Dlatego wcale im się nie dziwię, że jest od groma błędów i nie potępiam ich, mimo, że mam przez to kupę dodatkowej roboty.
U nas w firmie zrobiło się reklamacji tyle, że jak kiedyś jedna osoba je ogarniała pomiędzy innymi obowiązkami, tak teraz 5 osób ledwo się wyrabia.

Podsumowując:
-listonosze cierpią, bo za grosze mają dodatkowo dużo pracy, plus potrącenia z premii jak jest dużo reklamacji na dana osobę
-mój dział cierpi, bo robota jest źle wykonana i jest duże zagmatwanie
-klienci cierpią, bo przesyłek nie dostają, a także i nasza robota też nie jest należycie wykonana, a ma wpływ na zwykłych ludzi i prawidłowe rozliczenie się przeciąga.
-my mamy roboty po pachy

-poczta się cieszy, bo mam dodatkowe pieniądze tanim kosztem
-moja firma się cieszy, że koszty jednym dziale się zmniejszyła

Ot, taka machina :)

PS.
Nie jesteśmy firmą, która obarcza pocztę ulotkami.

poczta

Skomentuj (14) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 134 (150)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…