Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#76382

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Ciąg dalszy historii #76321.

Sprzedawca upiera się, że do tego smartwatch nie ma kabla usb, podtrzymując swoją wersję faktem, iż na ich stronie nie było informacji o kablu.

Ja upieram się, że powinien być - powołując się na informację otrzymaną na ich infolinii (2 razy, za drugim razem rozmowa nagrana), opakowaniem produktu, informacją na stronie producenta, oraz innymi sklepami, które w opisach mają, że ten smartwatch jest w zestawie z kablem.

Sprzedawca, nagle do rozpatrzenia reklamacji żąda produktu, mimo iż wcześniej konsultant zapewniał, że nie będę musiała go oddawać, tylko kabel doślą. Na mój pech tej rozmowy nie nagrałam, na moje szczęście przezornie 6 dni smartwatch oryginalnie zapakowany leżał na półce jako ozdoba.

Przy oddawaniu smartwatcha, pan przyjmujący pochwalił się, że ma taki sam - pokazując faktycznie ZeWatch3 na swoim nadgarstku. Po przeczytaniu reklamacji stwierdza:
- ale w ZeWatch3 nie ma kabla, ja też jak kupowałem to nie dostałem.
- To dlaczego wszędzie, jest informacja, że kabel powinien być?
- A bo wie pani, oni instrukcję i opakowanie to dali z ZeWatch2, w którym kabel był, tylko nazwę zmienili. - Generalnie koleś gadał, jakby faktycznie wiedział o czym mówi i już byłam w stanie mu uwierzyć.
- Więc czemu nikt tego w ten sposób mi nie wytłumaczył?
- No, bo to jest na magazynach, konsultanci tego nie widzieli.
- Opiekun produktu nie widział produktu?

Generalnie gadka szmatka, jestem gotowa wycofać reklamację i przyjąć tłumaczenie miłego pana. Na szczęście zwoje zaczęły mi pracować i przypomniałam sobie o recenzjach, które czytałam. Na szybko wyszukuję raz jeszcze i pytam:
- Skoro nie ma tego w zestawie, to jakim cudem ci recenzenci mieli w zestawie kabel?
- No nie wiem...
- To proszę jednak wysłać reklamację.

Po powrocie do domu, napisałam maila bezpośrednio do producenta z opisem sytuacji i prośbą o informację czy ten nieszczęsny kabel jest czy też nie. Po niecałej godzinie dostałam odpowiedź, że kabel jest do każdego smartwatcha i bardzo im przykro z powodu zaistniałej sytuacji.

Mail przesłany do sprzedawcy.. doczekałam się tylko "dziękujemy za informację".

Czy ma ktoś może podobne doświadczenia i byłby mi w stanie poradzić co dalej? Nie było na stronie informacji, że promocja jest spowodowana niekompletnymi zestawami. Ja nie chcę rezygnować ze smartwatcha, a jednym z rozwiązań tej sytuacji może być zwrot pieniędzy. I naprawdę nie jest kwestią, że jestem upierdliwa i kłócę się o kabel, który za piątaka mogę kupić. Tylko, że zgodnie z regulaminem sklepu aby reklamować produkt, czy oddać na gwarancję trzeba mieć "kompletny zestaw"...

Skomentuj (15) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 94 (112)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…