zarchiwizowany
Skomentuj
(9)
Pobierz ten tekst w formie obrazka
Czekam na badanie USG. Kolejka długa. Pacjentka weszła do gabinetu. Nie ma jej już prawie godzinę. Ludzie zaczynają się niepokoić. Podpytują w rejestracji: "Co się dzieje?". Odpowiedzi brak. Lekarz wychodzi i wraca do gabinetu. Ale informacji żadnej. Przypadkowo jedna z kobiet podsłuchała, że padł system. Będą dziś badania? Ani lekarz, ani panie z rejestracji nie potrafią odpowiedzieć na to pytanie. Czekać, przepisać się na inny termin - oto jest pytanie.
Ostatecznie informatykom udało się opanować awarię. Tylko dlaczego tak trudno poinformować pacjentów o sytuacji?
Ostatecznie informatykom udało się opanować awarię. Tylko dlaczego tak trudno poinformować pacjentów o sytuacji?
słuzba_zdrowia
Ocena:
23
(83)
Komentarze