Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#81001

przez (PW) ·
| Do ulubionych
A propos historii z Cyfrowym Polsatem.

W wakacje byliśmy u przedstawiciela CP zrobić cesję umowy z mamy na mnie plus zwiększenie pakietu (na kilka miesięcy wprowadzałam się do niej).

Pan powiedział, że najpierw zwiększyć potem cesja, bo przeniesienie obowiązków trwa (zależało nam na jak najszybszym zwiększeniu pakietu). Potem chcemy zrobić cesję, więc jeszcze jedna wycieczka do CP.

Pan przyjął papiery i powiedział, że mamy poczekać kilka dni na odpowiedź. Ok. Dzwoni konsultant - cesji nie będzie, bo uwaga - "nie bo nie". No dobra, niech im będzie. Złożyliśmy reklamację, bo przedstawiciel CP wprowadził nas w błąd. Gdybyśmy wiedzieli, że cesja to nic pewnego, nie zwiększalibyśmy pakietu. A konsultant, swoją drogą niezła kultura osobista, powiedział, że jego to nie interesuje, ja kłamię, mogę ich pocałować etc.

Nie zdążyła przyjść odpowiedź i, jakże mi przykro, usuwają Universal Channel. Więc zrywamy umowę bez konsekwencji. Przedstawiciele handlowi CP wprowadzają w błąd i robią to celowo. Od połączenia Plusa z CP wszystko tam siadło - i obsługa klienta i oferta. Są na szczęście inne firmy.

Cyfrowy Polsat

Skomentuj (9) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 38 (70)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…