Dzwoni do mnie kuzynka, wkurzona tak, że aż się jąka. Właśnie odebrała laptop z serwisu i ma pewien problem. Prosi, żebym podjechał i rzucił okiem, bo jak ona włączyła komputer, to myślała, że ją diabli wezmą, ale może się nie zna, może coś źle zrobiła...
Podjechałem, popatrzyłem i cóż, jej diagnoza była niestety w 100% słuszna.
Jakiś debil z serwisu fabrycznego Lenovo Polska skasował WSZYSTKO z twardego dysku i przeinstalował Windows. Skasował wszystko - zdjęcia z całego życia, z osiemnastki, ślubu, ciąży, zdjęcia dziecka, chrzcin, hobby, wszystko... Również prawie skończoną pracę licencjacką.
Jakim trzeba być zerem umysłowym, skończonym kretynem, żeby z komputera, który trafił do serwisu na SPRAWDZENIE, czy bateria jest całkowicie sprawna, wszystko skasować i przeinstalować system? Naprawdę Lenovo zatrudnia tak wykształconych inżynierów, którzy nic nie potrafią?
Ja wiedziałem, że w umowie gwarancyjnej jest zapis, że serwis nie odpowiada za dane na dysku. OK, ale jest to jedno zdanie wśród 20 punktów gwarancji i przeciętny zjadacz chleba może nie skojarzyć, że chodzi o to, że "dane" na dysku to jego zdjęcia czy ważne dokumenty.
Oczywiście, trzeba robić kopie danych.
Oczywiście, można wyjąć dysk twardy (ale akurat w tym modelu nie jest to łatwe.)
Oczywiście, można było nie korzystać z oficjalnego serwisu, ale laptop na gwarancji.
Oczywiście, Lenovo powinno zatrudniać ludzi, którzy coś tam umieją.
Ale kto do ... spodziewa się, że jakiś przygłup, mając sprawdzić baterię, sformatuje dysk?
No i na koniec pozytywy: zdjęcia udało mi się odzyskać w jakichś 80-90%, a dokumenty tekstowe w okolicach 100%. Praca licencjacka przeżyła. Piwo już się chłodzi.
Lenovo - nie polecam.
[edit]
Usterka nie została zdiagnozowana, komputer jak nie działał na baterii, tak nie działa. System wstaje, wszystko się uruchamia, ale tylko na zasilaczu. Na baterii wszystko trwa wieczność i do tego z przerwami. Naprawdę nie da się nie zauważyć, że coś jest nie tak, laptop wraca do serwisu w poniedziałek.
Podjechałem, popatrzyłem i cóż, jej diagnoza była niestety w 100% słuszna.
Jakiś debil z serwisu fabrycznego Lenovo Polska skasował WSZYSTKO z twardego dysku i przeinstalował Windows. Skasował wszystko - zdjęcia z całego życia, z osiemnastki, ślubu, ciąży, zdjęcia dziecka, chrzcin, hobby, wszystko... Również prawie skończoną pracę licencjacką.
Jakim trzeba być zerem umysłowym, skończonym kretynem, żeby z komputera, który trafił do serwisu na SPRAWDZENIE, czy bateria jest całkowicie sprawna, wszystko skasować i przeinstalować system? Naprawdę Lenovo zatrudnia tak wykształconych inżynierów, którzy nic nie potrafią?
Ja wiedziałem, że w umowie gwarancyjnej jest zapis, że serwis nie odpowiada za dane na dysku. OK, ale jest to jedno zdanie wśród 20 punktów gwarancji i przeciętny zjadacz chleba może nie skojarzyć, że chodzi o to, że "dane" na dysku to jego zdjęcia czy ważne dokumenty.
Oczywiście, trzeba robić kopie danych.
Oczywiście, można wyjąć dysk twardy (ale akurat w tym modelu nie jest to łatwe.)
Oczywiście, można było nie korzystać z oficjalnego serwisu, ale laptop na gwarancji.
Oczywiście, Lenovo powinno zatrudniać ludzi, którzy coś tam umieją.
Ale kto do ... spodziewa się, że jakiś przygłup, mając sprawdzić baterię, sformatuje dysk?
No i na koniec pozytywy: zdjęcia udało mi się odzyskać w jakichś 80-90%, a dokumenty tekstowe w okolicach 100%. Praca licencjacka przeżyła. Piwo już się chłodzi.
Lenovo - nie polecam.
[edit]
Usterka nie została zdiagnozowana, komputer jak nie działał na baterii, tak nie działa. System wstaje, wszystko się uruchamia, ale tylko na zasilaczu. Na baterii wszystko trwa wieczność i do tego z przerwami. Naprawdę nie da się nie zauważyć, że coś jest nie tak, laptop wraca do serwisu w poniedziałek.
servis Lenowo czyli przechowalnia kretynów
Ocena:
93
(193)
Komentarze