Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#81009

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Bliska mi osoba wylądowała w szpitalu. Diagnoza, operacja i, jak to po operacji bywa, czekamy aż się wygoi.

Wiadomo, gdy leży się na sali (a leżeć trzeba), bywa nudno, toteż pacjentki postanowiły umilić sobie czas leżenia oglądaniem telewizji. Telewizory w szpitalu obsługuje firma POLTV Multimedia z Opola.

Pacjentki wykupiły abonament, najpierw na krótki czas – ceny z kosmosu – wszystko ładnie śmigało. Ponieważ jednak taniej wychodziło wykupienie na dłuższy czas, zdecydowały się na dłuższy abonament.

I tu się zdziwiły. Telewizor nagle się zawiesił. Napis na ekranie informował, że nastąpiła blokada klawiatury. Cóż robić? Trzeba zgłosić awarię. Oczywiście zgłosiły, na infolinię firmy. Technik miał dotrzeć jednego dnia. Nie dotarł. Po kilku kolejnych telefonach obiecano, że dotrze kolejnego. Nie dotarł. Następnego też się nie pojawi, bo niedziela nie jest dniem roboczym... Może dotrze w poniedziałek…

Kobiety po operacji, które musiały leżeć, zostały, że tak to określę, za własne pieniądze pozbawione tej odrobiny rozrywki, oderwania od ponurej, szpitalnej rzeczywistości, tych kilku chwil przy kolorowym pudełku, które częściowo pozwalały na krótki moment zapomnieć o bólu, chorobie.

Co na to firma?

Niezbyt ogarnięta pani na infolinii potrafi w kółko powtarzać, że wyślą technika, ale nie wie, kiedy.
Pieniądze wpłacone, to po co martwić się o wykonanie usługi?

Jak dla mnie to zwykłe złodziejstwo, żerowanie na chorych ludziach. Sprawdziłam w internecie opinie o tej firmie. Cóż, są negatywne, a proceder wyłudzania, kradzieży pieniędzy od chorych ludzi trwa latami.

Ma ktoś pomysł, gdzie można to zgłosić?

POLTV Multimedia Opole

Skomentuj (15) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 122 (140)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…