Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#81757

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Rzecz będzie o niezgodności towaru z umową.

Jestem kierowcą autokaru. Postanowiłem kupić kamerkę. Na pudełku było napisane '170°'. Super, będę widział prawie od słupka do słupka. To istotne, bo w autokarze nie wystaje maska z przodu.

Kupiłem. Zamontowałem. Podłączyłem.

I tu się zdziwiłem, ponieważ stojąc przed bramą wyjazdową, nie widziałem na ekraniku całej bramy. Hmmm... Przy 170 stopniach powinienem widzieć prawie wszystko przed sobą. No ale może na karcie jest zapisane więcej. Nie jest.

Trzeba zatem reklamować.

Zmierzyłem odległość od bramy, pomierzyłem, ile widać na filmie. Przypomniawszy sobie trygonometrię ze szkoły średniej, wyliczyłem, że kamerka opisywana jako 170 stopni, widzi zaledwie 140 stopni. Licząc po przekątnej!

Napisałem pismo, pokazujące moje pomiary i wyliczenia.

Sprzedawca wszystko uważnie przeczytał, przeczytał też instrukcję i stwierdził, że:
- Nigdzie nie jest napisane, że 170 stopni to kąt widzenia kamery. Moim zdaniem 170 stopni to kąt widzialności ekranu.

Wydarłem mu instrukcję z rąk. Faktycznie, nie jest napisane.

- Panie, ale po jaką cholerę ktoś będzie się patrzył z boku na ten mikroskopijny ekranik? - pytam.
- W to nie wnikam, nie uznaję reklamacji.

Nie pozostało nic innego, niż przyjść później i złożyć reklamację u innego pracownika.

Tak więc zwracajcie uwagę nie tylko na to, co jest napisane, ale też jak można to zinterpretować.

autokar kamerka

Skomentuj (8) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 135 (161)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…