Obsługa klienta. Jaka firma - nieistotne.
Klient chce czegoś, do czego musi przysłać dowód zapłaty (mailowo).
Przysłał. Screen pliku z Worda. A konkretnie - otwarty w Wordzie "nowy dokument", wklepane dane, gdzie akurat zrobił screena, gdy kursor mu mignął...
Co ciekawe - tego typu "dowody zapłaty" bywają bardzo częste.
Chociaż wszelkie rekordy na "dziwne dowody" pobił osobnik, który przysłał.... zdjęcie świstka z kartki w kratkę z odręcznym napisem "dowud* zapłacenia sumy XX panu YYY na konto zzz". (płatność gotówką i wystawienie świstka przez odbiorce wykluczona ze względów logistycznych - odbiorca z innego kontynentu posługujący się innym językiem itp.)
*błąd ortograficzny, a jakże - był obecny.
Klient chce czegoś, do czego musi przysłać dowód zapłaty (mailowo).
Przysłał. Screen pliku z Worda. A konkretnie - otwarty w Wordzie "nowy dokument", wklepane dane, gdzie akurat zrobił screena, gdy kursor mu mignął...
Co ciekawe - tego typu "dowody zapłaty" bywają bardzo częste.
Chociaż wszelkie rekordy na "dziwne dowody" pobił osobnik, który przysłał.... zdjęcie świstka z kartki w kratkę z odręcznym napisem "dowud* zapłacenia sumy XX panu YYY na konto zzz". (płatność gotówką i wystawienie świstka przez odbiorce wykluczona ze względów logistycznych - odbiorca z innego kontynentu posługujący się innym językiem itp.)
*błąd ortograficzny, a jakże - był obecny.
Obsługa klienta
Ocena:
134
(152)
Komentarze