Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#83794

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Jak co roku większość prezentów zamawiałem przez internet. Nie lubię biegania po sklepach i mi do domu czy do pracy zawsze kurierzy podrzucą. Jednak nie o kurierach będzie mowa a o pewnej sieciówce z ciuchami.

Zamówiłem w tym sklepie wraz z moją ukochaną dwie rzeczy: bluzeczka dla dziecka z konkretnym motywem ze znanej bajki oraz sukienkę dla mojej mamy, bo takową sobie zażyczyła. Za wszystko zapłaciłem on-line włącznie z dowozem do pracy. Do tej pory wszystko było cacy.

Dwa dni po zakupie dostaję na maila informację, że przesyłka może się opóźnić z powodu dużej liczby zamówień w okresie przedświątecznym. Po przeczytaniu stwierdziłem, że ok, przecież dlatego też dużo wcześniej zamawiam właśnie w takim przypadku. Kilka dni później wchodzę na swoje konto bankowe i widzę, że jakieś pieniądze wpłynęły, których się nie spodziewałem. Sprawdziłem skąd te pieniądze i okazało się że sieciówka odesłała mi kwotę za sukienkę dla mamy gdyż stwierdzili, że nie mają jej (dowiedziałem się tego dopiero po rozmowie z konsultantem). Sprawdzam maila - zero informacji, że coś takiego będzie miało miejsce.

Dla mnie piekielny właśnie jest ten brak informacji i kontaktu z ich strony tylko odsyłanie samej kasy, bez żadnej informacji. Na tydzień przed świętami.

zakupy świąteczne online

Skomentuj (10) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 102 (122)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…