#83879

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Opisywana piekielność jest hybrydowa bo dotyczy biura podróży (tego niemieckiego, na trzy literki) oraz lotniska w Punta Cana.

Polecieliśmy z rodziną na Święta i Nowy Rok na Dominikanę. Piękne miejsce, ciepełko, ocean; Słowem - raj na ziemi. Przelot w tę i z powrotem był organizowany przez czarter biura podróży.

Dzień przed naszym wylotem do Warszawy wyjeżdżała grupa z Poznania... I coś wyjechać nie mogła, bo ich opóźnienie ze względu na awarię maszyny wyniosło 20 godzin. Mieliśmy złe przeczucia, że nas los spotka podobny. I zaiste, następnego dnia, transfer z hotelu nie był o 16, zgodnie z planem, a o 19. Powód opóźnienia - awaria maszyny. Ale to jeszcze nie problem - siedzimy w hotelu, mamy kanapy, drinki, żarełko. Luzik.

O 19.25 opuściliśmy hotel, na lotnisku wszystko sprawnie aż do momentu "boardingu". Bramka miała zostać otwarta o 22:15, wylot planowo o 22:55. Zanim otwarto bramkę zdążyła minąć 23. Podrzucono nas pod maszynę zastępczą hiszpańskiego przewoźnika czarterowego, wsadzono nas na miejsca, czekamy. I nagle zaczynają wsiadać kolejni pasażerowie. Bynajmniej nie Polacy. Hiszpanie. W końcu z czystej ciekawości spytałem przechodzącą kobietę dokąd lecą.

Ta spojrzała na mnie jak na skończonego idiotę i odpowiedziała "do Madrytu".
Ja jej odpowiadam z lekkim niepokojem "ale ten samolot ma lecieć do Warszawy..."
Zrobił się lekki rumor, po chwili członek załogi poinformował podenerwowanych pasażerów, że samolot w istocie leci do Warszawy.

Do chwili obecnej nie mogę wyjść z podziwu... Na tych lotniskach przecież pierdyliard razy sprawdza się karty pokładowe, każdy samolot ma przypisany odpowiedni numer rejsu, kod portu docelowego... A tutaj podjechał autobus pełen Hiszpanów, zostawił ich na środku płyty przy nie tym samolocie co trzeba, a załoga tegoż samolotu potrzebowała interwencji pasażerów, żeby się ogarnąć, że coś się odjaniepawliło.