Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#84308

przez ~Nadxia ·
| Do ulubionych
Krótki poradnik, jak być nauczycielem informatyki:

1. Zadaj dwa zadania w Excelu - prostsze i trudniejsze, oba dość czasochłonne. Powiedz, że sprawdzisz je na koniec lekcji.

2. Każdy zdążył zrobić pierwsze zadanie, drugie - jedna osoba. Wprowadź zasadę - za pierwsze 4-, za drugie poprawa oceny na 6 (jeśli wszystko dobrze zrobione). Poprawa będzie, kiedy dokończymy to na następnej lekcji.

3. Wystaw każdemu 4- lub niżej, włączając w to osobę ze zrobionymi oboma zadaniami - nie ma czasu sprawdzić drugiego, do końca lekcji jedynie pięć minut.

4. Na początku kolejnej godziny całkowicie zmień dane w zadaniu drugim i kształt figury, której pole mieliśmy obliczyć. Rysunek i formuły trzeba robić od nowa.

5. Słuchaj muzyki i siedź na portalach społecznościowych. Na kilku(nasto)krotne zwracanie uwagi - "proszę pana, może pan sprawdzić?” - najpierw nie reaguj, później zbyj mruknięciem, że za chwilę czy coś.

6. Pod koniec lekcji, kiedy prawie wszyscy skończyli i chcą mieć sprawdzone, podejdź do jedynej osoby, która nie jest gotowa. Do końca lekcji patrz, jak robi zadanie. Powiedz, że sprawdzisz wszystko na następnej lekcji.

7. Cóż za fatalne niedopatrzenie! Przed następną lekcją trzeba wystawić oceny półroczne. Trudno, zostawiamy czwórkę minus, a jako że średnia składa się z dwóch ocen, jest bardzo mała szansa na piątkę z półrocza, a na sześć na koniec praktycznie jej brak. O, ale nie ma tak łatwo, że zaraz na początku semestru szóstkę - na następnej lekcji zadane kolejne dwa zadania, kompletnie inne, oceniane na podstawie tej samej zasady.

Kurtyna.

Dodam jeszcze, że to z siedzeniem na portalach potwierdzone, dwie osoby widziały.

szkoła

Skomentuj (10) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 49 (111)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…