Zakupiłem w Castoramie nożyce do żywopłotu elektryczne. Koszt około 200 zł. Po trzech latach użytkowania przestały działać (1 x w roku przycinane ok 35 mb żywopłotu).
Dzwonię do serwisu Castoramy, czy można byłoby oddać sprzęt do naprawy (oczywiście gwarancja minęła). Odpowiedź - nie ma części zapasowych do tego modelu, trzeba kupić nowe nożyce, które są nadal w sprzedaży (ten sam model).
Okazało się, że zastosowano zębatkę metalową z materiału jak plastelina i się zęby wyrobiły.
Niestety sprzęt do wyrzucenia.
Dzwonię do serwisu Castoramy, czy można byłoby oddać sprzęt do naprawy (oczywiście gwarancja minęła). Odpowiedź - nie ma części zapasowych do tego modelu, trzeba kupić nowe nożyce, które są nadal w sprzedaży (ten sam model).
Okazało się, że zastosowano zębatkę metalową z materiału jak plastelina i się zęby wyrobiły.
Niestety sprzęt do wyrzucenia.
Ocena:
84
(110)
Komentarze