Odnośnie oferty LTE, jak było w jednej historii.
Kolega z uwagi na techniczny brak podłączenia netu z kabla (przekop pod ulicą) wybrał opcję LTE domowe.
OK, wszystko kupił i, co ważne, w umowie nielimitowane do np. 100 GB.
Używał z rodziną na potęgę - TV, YouTube, Netflix, pobieranie plików. Jak wrzucił wykorzystanie sieci, to wychodziło około 30 GB dobowo.
TEL NR 1
Witam, w związku z promocją bla bla bla obniżka abonamentu, aneks ślemy kurierem.
OK, jest aneks, i tam jak byk „po przekroczeniu 100 GB prędkość spada do poziomu wolno jak Ch.. J”. Cóż, aneks w kosz.
TEL NR 2
Witam. Nie otrzymaliśmy aneksu. Wysyłamy znowu.
Powtórka - aneks zawiera tekst o limicie.
Dzwonią średnio raz w tygodniu z jakąś ofertą, byle tylko podpisać aneks. Czemu tak zależy na limicie?
Kolega z uwagi na techniczny brak podłączenia netu z kabla (przekop pod ulicą) wybrał opcję LTE domowe.
OK, wszystko kupił i, co ważne, w umowie nielimitowane do np. 100 GB.
Używał z rodziną na potęgę - TV, YouTube, Netflix, pobieranie plików. Jak wrzucił wykorzystanie sieci, to wychodziło około 30 GB dobowo.
TEL NR 1
Witam, w związku z promocją bla bla bla obniżka abonamentu, aneks ślemy kurierem.
OK, jest aneks, i tam jak byk „po przekroczeniu 100 GB prędkość spada do poziomu wolno jak Ch.. J”. Cóż, aneks w kosz.
TEL NR 2
Witam. Nie otrzymaliśmy aneksu. Wysyłamy znowu.
Powtórka - aneks zawiera tekst o limicie.
Dzwonią średnio raz w tygodniu z jakąś ofertą, byle tylko podpisać aneks. Czemu tak zależy na limicie?
uslugi
Ocena:
71
(105)
Komentarze