Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#85210

(PW) ·
| Do ulubionych
Mój bank zmienia platformę elektronicznego Biura Obsługi Klienta - eBOK. Od września stara przestaje działać i aby wciąż móc się logować - np. w celu sprawdzenia kwoty za aktualną ratę kredytu - muszę zawnioskować o dostęp do nowej platformy.

Pierwsza ciekawostka:
Mam konto też w innym banku - zmiana portalu była dla mnie przezroczysta. Dzisiaj logowałem się do starego, jutro do nowego. Ale dane do logowania (id, hasło), się nie zmieniały.
No, ale ok, niech będzie - trzeba, to zawnioskuję.

Druga ciekawostka:
Wnioskuję o dostęp, będąc zalogowanym do obecnego eBOK. Jakże myli się ten, co myśli, że to kwestia kliknięcia i gotowe. Nie, na nowo podaję wszystkie swoje dane - imię, nazwisko, pesel, adres... A wydawałoby się, że to mają i mogliby pobrać. Ale po co ułatwiać Klientowi, prawda?

Ciekawostka trzecia:
Przebrnąłem. Uzupełniłem wszystkie dane o sobie, moim psie, kocie, chomiku i przodkach do 3 pokolenia.
Jednym z pól potwierdzających, że ja to ja, jest jednak też takie:
- numer aktywnej umowy kredytowej
No więc wpisuję numer. Klikam magiczny przycisk "dalej" i...
I BŁĄD! Numer niepoprawny.
Sprawdzam, przeklejam ctrl+c, ctrl+v z dokumentu z umową - wciąż BŁĄD.
Numer niepoprawny. Powinien mieć 10 znaków.

Moja umowa ma numer o długości 9 znaków...
Czy to znaczy, że moja umowa nie istnieje i mogę przestać płacić? :)

PS. Dodanie 0 na początku numeru umowy też nic nie dało :)

bank eBOK numer umowy logowanie

Skomentuj (14) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 100 (108)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…