Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#88268

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Decathlon.

Potrzebowałem kupić łańcuch do roweru Btwin Rockrider, ponieważ stary strzelił. Dla nieznających tematu jest to marka Decathlona.
Na dziale rowerowym zastałem dwie pracownice tego działu, z których jedna była serwisantem, ponieważ serwisowała jakiś rower.

Trzymając zdjęty z półki łańcuch wyprodukowany przez Btwin (Decathlon) spytałem, czy będzie pasować do ich własnego roweru podając dokładny model z zastrzeżeniem, że nie pamiętam, czy z tyłu mam 7 czy 8 biegów.
Zamiast rzetelnej obsługi usłyszałem rozbrajające "nie wiem" od obu Pań i że mi tego nie sprawdzą. Ich zdziwienie było takie, jakbym pytał o fizykę kwantową.

Z góry uprzedzam, że nie jestem żadnym szowinistą i nie ma znaczenia, kto pracuje na jakim dziale. Ale raczej oczekuje się, że jeśli pracownik działu rowerowego Decathlon, który serwisuje rowery m.in marki Decathlon będzie wiedział jedną z podstawowych informacji, a nawet jeśli z jakiegoś powodu nie wie (bo może się zdarzyć), to sprawdzi w katalogach czy coś. Mamy XXI wiek, wszystko jest w komputerach, rower nie był z XIX wieku.

Nasuwa mi się pytanie, czy jadąc autem marki np bmw, do serwisu bmw, pracownik serwisu nie będzie wiedział jaki olej ma wlać, lub jakie opony założyć?
Z drugiej strony aż strach w takim serwisie serwisować rower...

Decathlon

Skomentuj (27) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 164 (178)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…