Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#88361

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Play i ich podejście do weryfikacji danych.

Zrobiłem zgłoszenie dotyczące błędnie aktywowanego pakietu. Dzwonili z odpowiedzią, nie odebrałem bo spałem po nocce.

Przysłali maila o treści:
"...żeby rozwiązać zgłoszenie XXXXXXXXX potrzebuję dodatkowych informacji. Nie udało mi się z Panem skontaktować, dlatego proszę, żeby odpowiedział Pan na tego e-maila i podał:
- imię i nazwisko,
- numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
- hasło do konta albo numer PESEL i adres zameldowania."

Odpisałem, co następuje:
"Moje imię i nazwisko (to samo co w adresie email z którego poszło zgłoszenie i który był zarejestrowany w Play24),
Numer telefonu
Hasła do konta, a tym bardziej numeru pesel nie myślę wam podawać. Może jeszcze skan dowodu żeby wam było łatwiej kredyt wyłudzić?"

Po pięciu miesiącach zgłaszanych problemów nadal nie rozwiązali, więc zgodnie z obietnicą/straszakiem wysłanym w trzecim czy też czwartym ponagleniu, przeniosłem numer do innej sieci. Po przeniesieniu napisałem do Play maila żeby oddali pieniądze pozostałe na koncie (ponad trzy stówki, mało dzwoniłem więc się nazbierało). I co? I przyklepali zwrot kasy bez żadnej weryfikacji że ja to ja, a nie ktoś kto się pode mnie podszywa.

Czyli tajemnica błędnych pakietów jest dla Play warta więcej niż trzysta złotych.

Bonus: Obydwie odpowiedzi dostałem od tej samej osoby, Adriana M. (charakterystyczne nazwisko)

Play telefon prepaid relamacja

Skomentuj (7) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 139 (159)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…