Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#88510

(PW) ·
| Do ulubionych
Losowałem sobie dziś historie i trafiłem na taką o Kauflandzie i przypomniała mi się moja.

Stałem sobie w kolejce do kasy w wyżej wspomnianym markecie. Kasy otwarte 2 z 5. Akurat przy mojej stała druga pracownica i plotkowała sobie z kasjerką. Z widzenia kojarzę, że to również kasjerka. Kolejka długa jak sam sk..... patrzę na zegarek i stałem tak sobie 10 minut. Wiedziałem, że Kaufland ma gwarancję jakości i jeżeli nie wszystkie kasy były otwarte, a stałeś w kolejce dłużej niż 5 minut, to dostaniesz bon na 5 zł. Nigdy z tego nie korzystałem, bo cenię swój czas i wiem, że jak mają dużo takich, to mają nieprzyjemności. Jednak ta plotkująca pracownica stojąca obok kasy, zamiast kasowania w kolejnej skłoniła mnie do skorzystania z oferty.

Po skasowaniu udałem się do punktu info i mówię, że stałem zdecydowanie dłużej niż 5 minut i proszę o mój bon, a Pani informuje mnie, że się nie należy, bo mają sezon (wakacje) i wtedy to nie obowiązuje.
Przyjąłem do wiadomości i udałem się do auta. Tam sprawdziłem stronę internetową i nic na ten temat nie znalazłem.

Zadzwoniłem więc na infolinię i opisałem sytuację. Pani zdziwiona zapytała gdzie i kiedy to było. Odpowiedziałem, że 3 minuty temu tu i tu, i że chętnie poczekam, niech zadzwoni na punkt info i sobie z nimi pogada.
Po kilku minutach Pani z infolinii oddzwoniła, przeprosiła i zaoferowała bon o wartości bodajże 20 pln na przeprosiny. Z chęcią przyjąłem.
Także upominajcie się o swoje nawet jeśli to 5 złotych.

Ps: Jakby ktoś się czepił, że ja czepiam się pracownicy plotkującej z kasjerką, może miała przerwę, może i tak, ale wtedy powinna być w pokoju socjalnym i odpoczywać, a nie kłuć ludzi po oczach.

Skomentuj (10) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 110 (124)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…