W centrum handlowym, które wczoraj odwiedziłem, wpadli na w sumie spoko (na pierwszy rzut oka) pomysł marketingowy - Będą rozdawać klientom duże papierowe torby na zakupy, żeby w sklepach nie brać plastikowych reklamówek. Taki cel akcji był ogłaszany na plakatach w centrum.
Pierwszy brak logiki polega na tym, że postanowiono rzeczone torby wsadzać za wycieraczki samochodów zaparkowanych na parkingu przed galerią. Po co mi torba na zakupy, gdy już z tymi zakupami, zapakowanymi do reklamówek, wracam do samochodu?
Ale może być gorzej. Zaparkowałem na parkingu zewnętrznym, w trakcie ulewnego deszczu. Gdy wychodziłem z galerii, wciąż rzęsiście lało. Mimo to miałem włożoną za wycieraczkę papierową torbę. Zeskrobywanie rozmoczonej pulpy papierowej z przedniej szyby zajęło mi dobre dwie minuty - cudowne zajęcie w zimny, deszczowy wieczór.
Pierwszy brak logiki polega na tym, że postanowiono rzeczone torby wsadzać za wycieraczki samochodów zaparkowanych na parkingu przed galerią. Po co mi torba na zakupy, gdy już z tymi zakupami, zapakowanymi do reklamówek, wracam do samochodu?
Ale może być gorzej. Zaparkowałem na parkingu zewnętrznym, w trakcie ulewnego deszczu. Gdy wychodziłem z galerii, wciąż rzęsiście lało. Mimo to miałem włożoną za wycieraczkę papierową torbę. Zeskrobywanie rozmoczonej pulpy papierowej z przedniej szyby zajęło mi dobre dwie minuty - cudowne zajęcie w zimny, deszczowy wieczór.
centrum handlowe
Ocena:
145
(151)
Komentarze