Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#89414

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Po przeczytaniu #89308 o naciąganiu na kasę poprzez wezwanie.
Aktualnie mam taką sytuację.

W maju wysyłałem dość sporą paczkę, wszedłem na stronę epaka i po wpisaniu parametrów paczki wybrałem przesyłkę DPD z nadaniem w punkcie epaka w moim mieście. Wszystko opłaciłem i po dostarczeniu do punktu paczka poszła na drugi koniec Polski.

Po 3 tygodniach dostaję fakturę do opłacenia - drugie tyle co zapłaciłem podczas wysyłki. Ponieważ przewoźnik DPD stwierdził, że paczka była niestandardowa. Zadzwoniłem pod infolinię i dowiedziałem się, że DPD stwierdziło, że paczka była w niestandardowym wymiarze. A jestem pewny że była w formie prostokąta z równymi bokami.

Oczywiście napisałem reklamację którą epaka przesłała do przewoźnika.

Wczoraj dostałem powiadomienie windykacyjne, że minął termin zapłaty, z informacją że nawet jak się nie zgadzam z ich opinią to muszę zapłacić, a później się odwoływać i liczyć że zwrócą mi pieniądze.

Czy w Polsce jest się niewinnym póki nie udowodnią mi winy? Bo dowodów, że moja paczka była niestandardowa nie otrzymałem.
Więc wg nich mam zapłacić im bo oni tak twierdzą, a później to JA mam udowodnić moją niewinność?

Co sądzicie o takiej sytuacji?

Skomentuj (37) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 139 (159)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…