Dzwoni do mnie konsultant z Getin Bank. Mam tam konto, więc słucham co ma mi do powiedzenia. Pan spytał czy rozmawia ze mną (podał moje prawdziwe imię i nazwisko), ale zanim cokolwiek mi przekaże muszę potwierdzić czy ja to ja.
- Poproszę Pani datę urodzenia?
- 01.01.1982 rok.
- Miejsce urodzenia?
- Piekiełko.
- Nazwisko panieńskie Pani mamy?
- Piekielna.
- Proszę czekać system weryfikuje informacje... Dziękuje.. Proszę Pani mam dla Pani wspaniałą ofertę...
- Przepraszam, ale czy Pan mnie zweryfikował w systemie?
- Tak.
- Ale ja Panu podałam błędne dane (świadomie podałam błędną datę urodzenia).
Chwila ciszy w słuchawce.
- To ja zadam kolejne pytanie weryfikacyjne.
- To ja jednak podziękuję za rozmowę - i się rozłączyłam.
- Poproszę Pani datę urodzenia?
- 01.01.1982 rok.
- Miejsce urodzenia?
- Piekiełko.
- Nazwisko panieńskie Pani mamy?
- Piekielna.
- Proszę czekać system weryfikuje informacje... Dziękuje.. Proszę Pani mam dla Pani wspaniałą ofertę...
- Przepraszam, ale czy Pan mnie zweryfikował w systemie?
- Tak.
- Ale ja Panu podałam błędne dane (świadomie podałam błędną datę urodzenia).
Chwila ciszy w słuchawce.
- To ja zadam kolejne pytanie weryfikacyjne.
- To ja jednak podziękuję za rozmowę - i się rozłączyłam.
call_center
Ocena:
171
(183)
Komentarze