Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#89812

przez Konto usunięte ·
| Do ulubionych
Ostatnio zamawiałam noclegi na portalu na literę "b" dla mojej firmy, z racji tego, że mam na koncie zniżkę.
Noclegów było kilka i to niezależnych od siebie, dlatego nie pamiętałam nawet, gdzie były one dokładnie.

I tak dzisiaj dostaje telefon z nieznanego numeru, a to jakaś Piekielna dzwoni z pretensjami. Żebym natychmiast, podała numer CVC, bo platforma nie pobrała mojej płatności, więc przez "takich tak ja", oni mają tylko problemy ze ściąganiem wierzytelności.

Myślę sobie, może faktycznie, choć profilaktycznie poinformowałam, że nie mogę podać tego numeru przez telefon.
I wtedy zaczęła się cała tyrada po drugiej stronie słuchawki, że przecież to mój obowiązek, że tylko utrudniam im życie.
Na to ja, żeby w takim razie kontaktowali się poprzez platformę, bo nie ma takiej opcji, żebym numer podała komukolwiek telefonicznie.

I wtedy pani Piekielna rzuciła słuchawką.
Jak się później okazało, faktycznie był to hotel, bo portal do mnie napisał. Ale jak można wymagać od klienta podania takich danych przez telefon i w dodatku twierdzić, że utrudnia on życie, mimo że był to najprawdopodobniej jakiś błąd systemu?
Zwłaszcza , że pozostałe rezerwacje przeszły bez problemu, a kiedy kod jest błędny, to do tej pory zawsze je odrzucało.
Już nie mówiąc, że gdyby nawet był to mój błąd, to jeszcze nie oznacza, żeby można było tego ode mnie wymagać i prawie krzyczeć przez telefon.

No cóż, problematycznego klienta z pewnością się pozbędą, bo na następny raz, wybiorę alternatywne miejsce, więc powinni być zadowoleni.

hotele

Skomentuj (4) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 161 (173)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…