Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#90061

przez ~Zielononiebieska ·
| Do ulubionych
Nie myślałam, że kiedyś też coś tu napiszę, ale życie trochę weryfikuje pewne sprawy.

Chciałabym podzielić się tym co dzieje się w pewnej firmie. Jest to dość duża siec placówek medycznych... Osoby na wysokich stanowiskach tak bardzo chwalą się jaka to firma jest dobra, prężnie rozwijająca się, ile to nagród nie zdobywa... Ale od wewnątrz patrząc nie jest tak różowo.

Pracowników na niższych szczeblach w ogóle się nie docenia. Jest tak wielka rotacja pracowników, że to szok. Płaca jest tak naprawdę o parę złotych większa od najniższej krajowej. Umowy najczęściej są to zleceniówki, bo firmie nie chce się za dużo płacić za pracownika.
Dobrzy lekarze odchodzą, bo jak sami przyznają w NFZ nawet lepiej płacą. Pielęgniarki to samo.
Różne firmy wykupują pakiety medyczne, a tak naprawdę miejsca do zapisu nie ma. Do lekarza specjalisty się dostać typu dermatolog, laryngolog, graniczy z cudem, a już do specjalisty dziecięcego to już w ogóle jest dramat. Im niższy pakiet tym mniejsze prawdopodobieństwo dostania się do lekarza.
Ostatnio to nawet z internistą i pediatrą były mega kłopoty. Lekarze nie chcą przyjmować pacjentów dodatkowych, bo im się to nie opłaca.

Pacjenci sfrustrowani, wyżywają się na pracownikach recepcji i CallCenter. Ale tak naprawdę to my nic nie jesteśmy winni. Nie mamy jakiś dodatkowych terminów "spod lady". Zamiast wyżywać się na nas, zacznijcie pisać reklamacje. Niech osoby zarządzające wezmą się w końcu do pracy. Bo tak naprawdę, to osoby zarządzające i wymyślające "cud" rozwiązania nigdy nie miały do czynienia z obsługą klienta. Oni chcą jak najwięcej zarobić jak najmniejszym kosztem. Czyli wy kupujcie pakiety, ale nie daj boże niech nie przyjdzie Wam do głowy pójście do lekarza...

Jeśli jesteś pacjentem, to zastanów się najpierw kto czym zawinił. Osoba na recepcji ma związane ręce. A przy takiej płacy jaką mamy to wysłuchiwanie jakiś przekleństw, krzyków czy tez zwalanie winy na nas jest z waszej strony zachowaniem co najmniej chamskim...
Firma staje się jedną wielką korporacją, ale zapomina, że każdy pracownik jest ważny. Szczególnie taki, który chce pracować,
jest dyspozycyjny, staranny, ma dużą wiedzę. Lepiej takiego pracownika zgnoić, zmusić do pracy w stresujących warunkach, płacić mu parę złotych, a do tego jeszcze kazać mu przenosić się z placówki do placówki, bo gdzie indziej nie mogą poradzić sobie z zapewnieniem odpowiedniej liczby pracowników, bo nikt nie chce tam pracować.

To że ceny usług rosną, to też nie nasza wina... My żadnej podwyżki nie dostaliśmy, nawet tzw. inflacyjnej.
Nie mamy też żadnych dodatków stażowych: (całość zgarnia centrala w Warszawie). Także to też powinno Wam coś powiedzieć o zarządzających.

Więc moja prośba do Was pacjentów jest, zważajcie jak się zachowujecie i jeśli macie jakieś zastrzeżenia to piszcie reklamacje, możecie przecież pisać na wszystko. Niech w końcu góra zacznie reagować. A nas na recepcji przestańcie lekceważyć i obrażać.

słuzba_zdrowia

Skomentuj (22) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 147 (155)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…