Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
poczekalnia

#91820

przez (PW) ·
| było | Do ulubionych
W związku ze świątecznym leniuchowaniem przed kompem postanowiłam zrobić też coś pożytecznego (nie ruszając się od kompa) i zamówić coś, co w najbliższym czasie będzie mi potrzebne, a mianowicie kryształki do zdobienia strojów. Sezon zawodów coraz bliżej, stroje "się szyją", jak będą gotowe, Młoda musi je ozdobić i musi mieć czym (opcja zamówienia strojów od razu ze zdobieniem nie wchodziła w grę z przyczyn absolutnie dla historii nieważnych).

Mam konto na AliExpress, ale bardzo rzadko tam coś kupuję - owszem, niskie ceny, ale jakość mocno adekwatna do ceny, więc już dawno tam nic nie kupowałam. Natomiast przy kryształkach jakość nie ma znaczenia, tzn. one akurat nie mogą być "gorszej jakości", no chyba że te z Ali nieco mniej błyszczą na stroju, ale nawet jeśli, to zarówno mnie, jak i Młodej to lotto. Owszem, da radę kupić w Polsce, tylko zapłacę od 3 do 5 razy drożej, no więc Ali.

Szukamy, szperamy, wybieramy kolory i rozmiary, po ostatecznym ustaleniu co i ile przechodzę do zamawiania. Udało się wszystko znaleźć u jednego sprzedającego, co mnie bardzo ucieszyło nie ze względu na koszty wysyłki (bo były niewielkie), tylko z tego względu, że przyjdzie wszystko na raz, w jednej paczuszce i nie musimy się martwić, że któryś kolor jeszcze nie dotarł.

Oczywiście zbyt pięknie by było, gdyby obyło się bez problemów, to nawet nie problem, to ściana, która mnie zastopowała - ani obejść, ani rozwalić... Już wyjaśniam, o co chodzi.

Od dawna nie korzystałam z Ali, szukając kryształków przeglądałam oferty nie zalogowana. Tak, widziałam, że wskakuje mi promocja "dla nowych klientów", nie interesowało mnie to, nie jestem nowym klientem, nie dotyczy mnie ta promocja/zniżka. Trochę wkurzające było to, że mocno mi to zafałszowywało ceny, ale obliczałam pi razy oko, ile to będzie bez tej zniżki, zresztą ile by nie wyszło i tak kupuję, więc zalogowałam się, powrzucałam produkty do koszyka i... nadal mam jeden produkt ze zniżką, 4 zł z groszami zamiast 12 zł... A, dobra, pewnie to zniknie, jak będę płacić. No nie zniknęło, za to poinformowało mnie, że transakcja nieudana. I że mam sprawdzić, czy nie mam w koszyku produktów, które są już wycofane z oferty albo czy nie próbowałam użyć nieważnego kuponu/innej formy zniżki.

Nie próbowałam, Ali samo "wcisnęło" mi tę zniżkę i tego się nie da zlikwidować! Próbowałam usunąć z koszyka produkt objęty zniżką, nic z tego, zniżka "przeskakiwała" na kolejny produkt. Próbowałam w ustawieniach, no nie znalazłam nic, co pomogłoby mi się tej zniżki pozbyć. Wylogowałam się, nawet wyłączyłam komputer i poszłam z psem, po dłuższym czasie już w odwrotnej kolejności - najpierw się zalogowałam, potem poszukałam tego sprzedającego i zaczęłam wrzucać produkty do koszyka, nosz kur...tyna wodna, nadal zniżka!

Najbardziej absurdalne jest to, że dla Ali jednocześnie jestem i nie jestem "nowym" klientem - jestem, bo na siłę mi cisną tę zniżkę, naprawdę, ja nie umiem się tego pozbyć, no i nie jestem, bo nie da rady kupić z tą zniżką. Jak dla mnie piekielne na maxa.

Tak, wiem, mogę do nich napisać, ale naprawdę aż tak bardzo mi nie zależy, kryształki w końcu zamówiła Młoda ze swojego konta (ona częściej coś tam na Ali kupuje), ona jakoś nie miała problemów. Jeśli istnieje jakieś proste rozwiązanie tej patowej sytuacji, to będę wdzięczna za wskazanie mi go, może być z komentarzem "no ha ha ha, jak można było tego nie wiedzieć, jak można takiej prostej sprawy nie ogarnąć!". Nie przeszkadza mi to w życiu ani w niczym, tylko nie lubię, jak coś "nie działa".

sklepy_internetowe

Skomentuj (7) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 30 (50)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…