Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
Profil użytkownika

Dannata

Zamieszcza historie od: 17 czerwca 2015 - 10:04
Ostatnio: 15 grudnia 2017 - 22:50
  • Historii na głównej: 3 z 3
  • Punktów za historie: 1282
  • Komentarzy: 20
  • Punktów za komentarze: 234
 

#72472

(PW) ·
| Do ulubionych
Mam suczkę (mały kundelek) i mieszkam w bloku. Wstałam o 9 rano w sobotę, ubrałam się, wzięłam smycz w rękę i poszłam z nią na spacer.

Suczka zrobiła „1” i chodziłam z nią, czekając na „2”. Koło mojego bloku laska szła z psem średniej wielkości, pies zatrzymał się i robił „2”. Babka się rozejrzała i w długą.

Wkurza mnie, delikatnie ujmując, coś takiego, więc zwróciłam jej uwagę, żeby posprzątała. Ona mi „spier…”. Ok. Powiedziałam, że skoro nie szkoda jej 500 zł, to spoko.

Ona idzie, to i ja idę. Kiedy zorientowała się, że ją „śledzę", zaczęła uciekać mi przez okoliczne uliczki, przychodnie, parking koło sklepu. Cały czas nerwowo się odwracała i dzwoniła zdenerwowana. Twardo sobie za nią szłam, poprawiając sobie humor. I tak przez pół godziny. Taka jestem piekielna.

Moja suczka zadowolona, zrobiła wyczekaną „2”, kupka do woreczka i do kosza. I poszłam do domu z bananem na twarzy, że zepsułam lasce ranek.

P.S. Gdybym wiedziała, że nie posprząta, nagrałabym ją i zgłosiła, gdzie trzeba. Po psie się sprząta!

psy

Skomentuj (13) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 200 (308)

#81001

(PW) ·
| Do ulubionych
A propos historii z Cyfrowym Polsatem.

W wakacje byliśmy u przedstawiciela CP zrobić cesję umowy z mamy na mnie plus zwiększenie pakietu (na kilka miesięcy wprowadzałam się do niej).

Pan powiedział, że najpierw zwiększyć potem cesja, bo przeniesienie obowiązków trwa (zależało nam na jak najszybszym zwiększeniu pakietu). Potem chcemy zrobić cesję, więc jeszcze jedna wycieczka do CP.

Pan przyjął papiery i powiedział, że mamy poczekać kilka dni na odpowiedź. Ok. Dzwoni konsultant - cesji nie będzie, bo uwaga - "nie bo nie". No dobra, niech im będzie. Złożyliśmy reklamację, bo przedstawiciel CP wprowadził nas w błąd. Gdybyśmy wiedzieli, że cesja to nic pewnego, nie zwiększalibyśmy pakietu. A konsultant, swoją drogą niezła kultura osobista, powiedział, że jego to nie interesuje, ja kłamię, mogę ich pocałować etc.

Nie zdążyła przyjść odpowiedź i, jakże mi przykro, usuwają Universal Channel. Więc zrywamy umowę bez konsekwencji. Przedstawiciele handlowi CP wprowadzają w błąd i robią to celowo. Od połączenia Plusa z CP wszystko tam siadło - i obsługa klienta i oferta. Są na szczęście inne firmy.

Cyfrowy Polsat

Skomentuj (9) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 33 (65)

#67237

(PW) ·
| Do ulubionych
Taka sytuacja sprzed 3 lat.
Jadę z córką (lat 3) tramwajem, sporo ludzi, na szczęście jedno miejsce było wolne. Posadziłam córkę, a sama nad nią stałam (nie lubię jej trzymać na kolanach).

Przejechałyśmy dwa lub trzy przystanki i wtedy wchodzi ona. Kobieta ok. 50-tki, dziarskim krokiem zmierza w naszą stronę.
Podchodzi do mnie, bez żadnego przepraszam czy czegokolwiek i tak rzecze: "Zabierz dziecko, bo ona nie płaci za bilet, więc ma mnie puścić. Jej się nie należy siedzenie". W tym momencie mogłabym zrobić wielkie oczy, ale że jestem wychowana jak jestem, to wzięłam córkę na ręce, siadłam na tym siedzeniu, młoda na kolanach i też coś rzekłam "ja za bilet płacę, mam nadzieję, że teraz Pani lepiej".

Pani oczywiście była pewna, że miejsce się zwalnia dla niej, więc już ruszała je zająć, a tu taki zonk. Zła ja.

komunikacja_miejska

Skomentuj (36) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 1049 (1137)

1