Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
Profil użytkownika

OlaOla9

Zamieszcza historie od: 14 września 2020 - 16:35
Ostatnio: 14 września 2020 - 16:35
  • Historii na głównej: 1 z 1
  • Punktów za historie: 49
  • Komentarzy: 0
  • Punktów za komentarze: 0
 

#87130

przez (PW) ·
| Do ulubionych
4 miesiące temu założyłam konto na znanej stronie na N z filmami. 3 miesiące oglądałam filmy i seriale bez żadnych przeszkód, pieniądze były co miesiąc pobierane z karty podpiętej do konta, aż tu nagle przychodzi rachunek za abonament od mojego operatora. Około 150 zł większy niż zazwyczaj. Dzwonię więc na infolinię z zapytaniem o co chodzi. Przemiła Pani poinformowała mnie, że 4 miesiące temu została aktywowana usługa N i przyszedł czas zapłaty. Pytam więc "Jak to? Środki regularnie były pobierane z mojej karty". No cóż, Pani nie wie jak ale zapłacić trzeba. Poprosiłam więc, żeby usługę wyłączyła ponieważ owszem mam konto w aplikacji N, ale płacę za nie samodzielnie (Konto nie było zakładane pod moim numerem telefonu, tylko pod numerem narzeczonego, który z kolei ma numer u innego operatora i tam wszystko jest ok. Ja jedynie mam pobraną aplikację na swoim telefonie i na swoim telefonie oglądam filmy. Mamy wspólne konto).

Dzwonię więc na infolinię strony z filmami.
Podaję numer telefonu, na który konto zostało zarejestrowane. Według Pani na infolinii wszystko jest uregulowane i w jak najlepszym porządku. Postanowiłam zapytać o mój numer telefonu, na który dostałam rachunek. Konta z takim numerem nie ma. To już coś. Pomyślałam, że to wina operatora. W końcu wzywają do zapłaty za coś, co już dawno zostało opłacone. Postawiłam więc złożyć reklamację. Po około 2 tygodniach okazało się, że mój wniosek został odrzucony, bo przecież MAM AKTYWOWANĄ USŁUGĘ N NA TYM NUMERZE TELEFONU. Dzwonię jeszcze raz do operatora. Tutaj dowiaduję się jednak, że takiej usługi wyłączyć nie można [???] (chociaż 2 tygodnie temu jakimś cudem jeszcze się podobno dało to zrobić). No cóż, muszę chyba pożegnać się na jakiś czas z oglądaniem filmów i seriali. Nie będę w końcu płacić podwójnie.
Może miał ktoś podobną sytuację?

Skomentuj (12) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 100 (116)

1