Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
Profil użytkownika

SecuritySoldier

Zamieszcza historie od: 1 grudnia 2010 - 18:00
Ostatnio: 3 lipca 2018 - 17:27
Gadu-gadu: 7659312
O sobie:

BYŁY ochroniarz.

--------------------------------
Forum piekielnych:
http://www.piekielni.pun.pl/forums.php
--------------------------------
Jeśli jeszcze dziś nie kliknąłeś/aś:
http://www.pajacyk.pl/zlicz.php

  • Historii na głównej: 241 z 303
  • Punktów za historie: 183232
  • Komentarzy: 4759
  • Punktów za komentarze: 29076
 
[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
13 lutego 2018 o 8:06

@Morog: Nagrywam rozmowy telefoniczne, tak łatwiej jest mi prowadzić działalność.

[historia]
Ocena: -4 (Głosów: 4) | raportuj
9 lutego 2018 o 10:28

@Vitas: Mógłbyś tak napisać, gdybym sprawę olał. Mógłbyś, gdybym karnie położył po sobie uszy i zrobił co facet każe na jego warunkach. Ja chciałem przeprosin, nie gównoburzy. Gdyby przeprosił mnie od razu, nawet komentarza bym nie wystawiał.

[historia]
Ocena: -2 (Głosów: 6) | raportuj
8 lutego 2018 o 12:33

@ZjemTwojeCiastko&dayana: Ja w historii nie widzę narzekania na niekompetencje nauczyciela, tylko na przedmiot, konieczność nauki gry w zespole (no to już zakrawa na histerię) i w ogóle, jak to strasznie niszczy dzieciństwo. Sam nie byłem tytanem sportu, wielokrotnie miałem najgorsze wyniki (a przysięgam, na tym polu chłopcy są okrutniejsi nawet od patogimnazjalistek), ale do głowy by mi nie przyszło, by chrzanić, że to wina "tego złego programu nauczania, co wymusza na dzieciach grę w zespole!". To się niczym nie różni od jojczenia ameb intelektualnych, które twierdzą, że matura to bzdura, egzaminy są za ciężkie, a na studiach powinni sobie darować obrony prac dyplomowych, bo po to tylko stres dla biednych studentów.

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
8 lutego 2018 o 12:28

@digi51: Negatywnego komentarza nie dostałby, gdyby zachowywał się z szacunkiem do mnie. Rozumiem zdarzenia losowe, zaginięcia przesyłek czy opóźnienia, ale handel to nie tylko towar, ale też obsługa. Jeśli nie dostałem towaru, a obsługa jest... powiedzmy, na nienależytym poziomie, to co mam zrobić? W komentarzu zawarłem informację o zwrocie pieniędzy, o całej sytuacji i o moich odczuciach - facet dostał wścieklizny, bo śmiem być niezadowolony z faktu, że nie otrzymałem towaru, sprawa ciągnie się ponad miesiąc, nie usłyszałem przeprosin, a na koniec on mnie jeszcze usiłuje ustawiać do pionu.

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
8 lutego 2018 o 12:25

@BlueBellee: A dziękuję. :-)

[historia]
Ocena: -4 (Głosów: 6) | raportuj
8 lutego 2018 o 12:23

@Vitas: I co, mam zbawiać świat poświęcając swój czas? Ile Ty swojego byś poświęcił/poświęciła? @urbankrwio: A kto go nazwał oszustem czy złodziejem? Przesyłki giną, ok, ale to nie sprawia, że sprzedający może mieć w tyłku własnych klientów. Nie zainteresował się czy przesyłka doszła (z jego gadania, nie dotarła nawet do niego), nie zainteresował się nawet gdy już się u niego o to upominałem, ociągał się ze zwrotem, nie potrafił przeprosić, a domiar złego uważał, że ma prawo być zły na MNIE, choć to ja straciłem czas i pieniądze na dłuższy czas.

Komentarz poniżej poziomu pokaż
[historia]
Ocena: 6 (Głosów: 6) | raportuj
7 lutego 2018 o 15:23

@Allice: Było podane 40 dni (bez informacji czy roboczych, czy zwykłych, w rozmowie telefonicznej dowiedziałem się, ze jednak roboczych) na stronie "O mnie", ale już darowałem sobie szarpanie się o brak informacji na aukcji.

Komentarz poniżej poziomu pokaż
[historia]
Ocena: 6 (Głosów: 8) | raportuj
31 stycznia 2018 o 20:25

Ło, znam temat - swego czasu byłem, chyba kilka miesięcy, takim Alojzem. Dopiero na kolejnym roku (z innym rocznikiem studiów), dowiedziałem się dokładnie co o mnie mówiono i poznałem prawdopodobną przyczynę tego stanu rzeczy. :-) BTW. Akurat to wspominam nawet miło, bo szybko sobie ustaliłem z kim warto, a z kim nie, się trzymać, no i, w gruncie rzeczy, wyszło mi to bardzo na dobre. :D

[historia]
Ocena: 3 (Głosów: 3) | raportuj
31 stycznia 2018 o 20:05

Rzecznik Praw Konsumenta - opisujesz sytuacje, informujesz o uciążliwości i awaryjności usługi, dodajesz, ze każda naprawa naraża Cię na koszta (ktoś tego technika musi wpuścić, brak internetu rujnuje Twoje zarobki) i żądasz rozwiązania umowy lub stałego naprawienia problemu.

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
31 grudnia 2017 o 12:59

@kokosanka: Krasna Kokosanka. ;-)

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
31 grudnia 2017 o 12:55

@Poecilotheria: 30 wizyt w sklepie, to może być za mało na naukę języka.

[historia]
Ocena: 6 (Głosów: 6) | raportuj
31 grudnia 2017 o 12:47

Pytacie skąd miał receptę i pieczątkę? Mogę Wam udzielić odpowiedzi. O ile recept i pieczątek lekarze pilnują jak oka w głowie, o tyle może się tu okazać, że kluczowe jest stwierdzenie "nie żyje od dwóch lat". Zazwyczaj po ponad roku rodzina decyduje się na porządki w rzeczach zmarłych, zamawia ludzi, kontener i wszystko co nie jest uznawane za warte uwagi, leci tam. Jeśli lekarz był znany w okolicy, to narkoman ten kontener przetrzepał aż do drugiej warstwy farby w nim - widuję to dość często.

[historia]
Ocena: 5 (Głosów: 7) | raportuj
28 października 2017 o 18:21

@maat_: Mało czasu, dużo obowiązków. ;-) Mi też jets bardzo miło. :-)

[historia]
Ocena: 17 (Głosów: 17) | raportuj
28 października 2017 o 17:59

@Rak77: O, mea culpa - poprawione. Chociaż w sumie... trochę straszny był, a na bank strasznie się zachowywał. ;-)

[historia]
Ocena: 18 (Głosów: 18) | raportuj
28 października 2017 o 17:57

@Methelin: Co za czasy, "na zachodzie" myślą, że ich Polacy będą dotować. XD

[historia]
Ocena: 12 (Głosów: 12) | raportuj
28 października 2017 o 17:49

Brzmi trochę jak miękki szuryzm - co na to zwierzchnik lekarki? Jakiej treści skarga została z tego tytułu spisana?

[historia]
Ocena: 5 (Głosów: 5) | raportuj
27 października 2017 o 20:04

@Rak77: Po tym jak "czarnuchy" miały swojego prezydenta w USA, to nie wiem czy to nie jest jednak prawicowe myślenie - Wszak są u siebie i chcą więcej dla siebie, a innym od tego wara. Co teraz? :D

[historia]
Ocena: 6 (Głosów: 8) | raportuj
27 października 2017 o 19:27

"To teraz stracił Pan u mnie szacunek." - powinno zaboleć, bo takie jednostki nienawidzą jak im ktoś kulturalnie wygarnie.

[historia]
Ocena: 27 (Głosów: 29) | raportuj
27 października 2017 o 19:15

@elfia_luczniczka: Nie no, mam nadzieję, że kiedyś nie przeczytam wynurzeń pracownicy MPK, że powianiem się cieszyć, że autobus przyjechał pół godziny po czasie, bo wszyscy przecież chcą zgodnie z rozkładem, a to nie realne!

[historia]
Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
18 października 2017 o 19:50

"Btw. małolatą od dawna już nie jestem, ale w tamtym dniu zupełny brak makijażu + sportowy strój mógł wprowadzać w błąd." Po cholerę się postarzać makijażem, skoro jego zadaniem jest raczej odmładzanie...?

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
4 października 2017 o 19:22

@leonkennedy: Bo właśnie takich zatrudniają takie firmy.

[historia]
Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
4 października 2017 o 16:14

@szafa: Robiłem na ochronie i muszę sprecyzować - o ile kradzież nie ma miejsca w niedzielę z rana, to żadne fanty na Świeba nie trafiają. Zazwyczaj zostają przehandlowane zaraz za rogiem, a czasem i na parkingu pod sklepem.

« poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10183 184 następna »