Profil użytkownika
WstretnaKrowa
Zamieszcza historie od: | 9 maja 2021 - 11:43 |
Ostatnio: | 17 maja 2022 - 9:58 |
- Historii na głównej: 3 z 4
- Punktów za historie: 402
- Komentarzy: 7
- Punktów za komentarze: 47
zarchiwizowany
Skomentuj
(16)
Pobierz ten tekst w formie obrazka
Nie wiedziałam, że uznanie reklamacji, która jest oczywiście bezzasadna, pełna błędów logicznych (jeden argument kłóci się z drugim) i wyssanych z palca zarzutów - zrobiłam to tylko dla świętego spokoju, gdyby ktoś pytał - jest "brakiem szacunku do klienta".
Bo mimo że uznałam reklamację (z myślą: wyp*******j jak najdalej, chcę cię mieć z głowy), to kulturalnie i profesjonalnie wytknęłam szanownej pani błędy logiczne w jej reklamacji i uzasadniłam, dlaczego nie ma racji. Uzasadnienie zajęło cztery strony i nie było laniem wody.
Usłyszałam, że jesteśmy bezczelni i nie mamy za grosz szacunku do Klienta. Tak, oczywiście "Klienta" wielką literą.
Bo mimo że uznałam reklamację (z myślą: wyp*******j jak najdalej, chcę cię mieć z głowy), to kulturalnie i profesjonalnie wytknęłam szanownej pani błędy logiczne w jej reklamacji i uzasadniłam, dlaczego nie ma racji. Uzasadnienie zajęło cztery strony i nie było laniem wody.
Usłyszałam, że jesteśmy bezczelni i nie mamy za grosz szacunku do Klienta. Tak, oczywiście "Klienta" wielką literą.
kurs online
Ocena:
28
(78)
1
« poprzednia 1 następna »