Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
Profil użytkownika

WstretnaKrowa

Zamieszcza historie od: 9 maja 2021 - 11:43
Ostatnio: 17 maja 2022 - 9:58
  • Historii na głównej: 3 z 4
  • Punktów za historie: 402
  • Komentarzy: 7
  • Punktów za komentarze: 47
 
zarchiwizowany

#88204

przez (PW) ·
| było | Do ulubionych
Nie wiedziałam, że uznanie reklamacji, która jest oczywiście bezzasadna, pełna błędów logicznych (jeden argument kłóci się z drugim) i wyssanych z palca zarzutów - zrobiłam to tylko dla świętego spokoju, gdyby ktoś pytał - jest "brakiem szacunku do klienta".
Bo mimo że uznałam reklamację (z myślą: wyp*******j jak najdalej, chcę cię mieć z głowy), to kulturalnie i profesjonalnie wytknęłam szanownej pani błędy logiczne w jej reklamacji i uzasadniłam, dlaczego nie ma racji. Uzasadnienie zajęło cztery strony i nie było laniem wody.
Usłyszałam, że jesteśmy bezczelni i nie mamy za grosz szacunku do Klienta. Tak, oczywiście "Klienta" wielką literą.

kurs online

Skomentuj (16) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 28 (78)

1