Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
Profil użytkownika

YaGrys

Zamieszcza historie od: 14 września 2017 - 14:35
Ostatnio: 5 września 2018 - 22:04
  • Historii na głównej: 1 z 1
  • Punktów za historie: 124
  • Komentarzy: 2
  • Punktów za komentarze: 22
 

#82895

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Mój operator komórkowy znany jako Virgin Mobile postanowił uatrakcyjnić mi noc i poinformować mnie o zmianach w punktach dostępu APN i tym podobnych czarach. Jest to przemiłe z jego strony, nie chciałbym bez netu pozostać.

Poinformował mnie o tym o 3:03, 3:45, 3:56, 4:10, 4:20, 4:37, 5:28, 6:20. Noż lewa jego mać! Nie mnie dochodzić czy osoby za to odpowiedzialne były kiedyś bite czymś ciężkim po głowie, czy cytując Cezarego P. "z własnym k**tasem na łby zamienili". Takiego trollingu to mi komornik, CBŚ, kominiarz i obwoźny sprzedawca ziemniaków razem wzięci nie zrobili. Brawa za inwencję...

Postanowiłem dowiedzieć się u źródła. Niestety CMOK czyli Centrum Miłej Obsługi Klienta mogłem cmok'nąć. Pracują od 8:00 Ja już od 3:02 nie śpię mój że ty roztomiły operatorze. Od czego FB? Wysmarowałem posta, licząc choć na zwykłe - sorki brachu ale taki mamy klimat w sieci - albo cokolwiek. Post jak to post, chwilę powisiał, potem go ewaporowało. No bo po co negatywna opinia na ich stronie? Po co się odnieść merytorycznie do napierdzielania smsami od 3 w nocy?
Dzwonię do CMOKa już po 9, więc prawdopodobnie coś się dowiem... - numer aktualnie jest zajęty. Mamy godzinę 13:00 wciąż zajęte.

Więc dzielę się moją radością w Wami, skoro z VM nie mogę.

Add: Jednak nie Ewaporowało posta - mój błąd, za który przepraszam. Za to odpowiedź szablonowa i cudownie rozjaśniająca mi w głowie:

"Cześć, są to wiadomości z nową konfiguracją, którą należy wprowadzić. Jeśli po wprowadzeniu konfiguracji nadal je dostajesz, to wyjmij na ok. 10 minut kartę sim, a następnie ręcznie zaloguj się do sieci Play. Spróbuj też zalogować się w ramach roamingu krajowego do zasięgu innych sieci (Plus i T-Mobile). Jeśli to nie pomoże, prosimy o zgłoszenie problemu pod adres ok@virginmobile.pl"

Normalnie o niczym innym nie marzyłem o 3 w nocy jak wydłubywać kartę sim z telefonu. :D

uslugi

Skomentuj (16) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 103 (145)

1