Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
Profil użytkownika

aaaaglucha

Zamieszcza historie od: 6 maja 2022 - 13:58
Ostatnio: 13 lipca 2022 - 8:26
  • Historii na głównej: 1 z 1
  • Punktów za historie: 74
  • Komentarzy: 13
  • Punktów za komentarze: 43
 

#89344

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Chciałabym przestrzec przed tęczowym biurem podróży.

Wykupiłam u nich wycieczkę, wylot z lotniska z mojego miasta. Po około tygodniu po zapłaceniu całości, otrzymałam maila, że wylot nie będzie z lotniska w moim mieście tylko z Warszawy.

Wykonałam więc telefon na infolinię z pytaniem jaką otrzymam rekompensatę za zmianę miejsca wylotu, co nie jest uwzględnione w ich regulaminie. Uzyskałam odpowiedź, że za zmarnowanie całego dnia na wyjazd do Warszawy otrzymam zawrotne 100 zł, ale tylko pod warunkiem, że napiszę do nich maila z prośbą o przelanie rekompensaty na dany numer konta (w mailu z informacją o zmianie lotniska już tej informacji zapomnieli dołączyć, jak ktoś nie zadzwonił tak jak ja, to nic nie dostanie).

Dla mnie dojechanie do Warszawy jest uciążliwe, ale wykonalne. Jak ktoś jest osobą starszą, ma małe dzieci, to już robi się dla niego problematyczne. Część osób pewnie nie wykupiła by tej wycieczki, gdyby wiedziała, że wylot jest jedynie z Warszawy.

Najgorsze jest to, że takie akcje ze zmianą lotniska miały także inne biura podróży w poprzednich latach. Biuro podróży nie musi dawać żadnej rekompensaty za zmianę miejsca, albo akceptujemy tę niedogodność, albo nie akceptujemy i biuro ma obowiązek oddać nam całą kasę za wycieczkę. Tylko szkoda zrezygnować z danej wycieczki, gdy się widzi, że koszt większości wycieczek już bardzo wzrósł.

Więc jeśli będziecie korzystać z jakiegoś biura podróży, czy to tęczowego czy innego, to przeczytajcie najpierw opinie na jakie niespodzianki musicie się przygotować.

biuro podróży

Skomentuj (17) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 121 (139)

1