Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
Profil użytkownika

morgoth

Zamieszcza historie od: 13 października 2019 - 20:58
Ostatnio: 28 listopada 2019 - 21:24
  • Historii na głównej: 1 z 2
  • Punktów za historie: 81
  • Komentarzy: 8
  • Punktów za komentarze: 7
 
[historia]
Ocena: -3 (Głosów: 5) | raportuj
28 listopada 2019 o 21:24

@justangela: Miałaś kiedyś rozmowę 1:1 z kimś mocno wq... i zdeterminowanym?

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
15 października 2019 o 17:37

@Armagedon: Grzecznie spytałem jaki typ autoryzowania przelewów wspiera Twój bank. Z tego co piszesz SMS i to wszystko o co chciałem zapytać. Nie mam pretensji, że zrugałaś mnie za skrót myślowy (karta/zdrapka). Po prostu masz prawo nie znać różnych systemów autoryzacji stosowanych przez banki.

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
15 października 2019 o 14:40

@Armagedon: Nie napisałaś jaki system autoryzacji ma Twój bank. W przypadku oprogramowania mam identyczne zdanie.

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
15 października 2019 o 14:26

@Armagedon: Przepraszam, system kodów jednorazowych jest już w obiegu wiele lat i nieświadomie założyłem, że czytający historię mieli z tym do czynienia. Marius już wyjaśnił dokładnie czym jest ten mechanizm autoryzacji więc nie będę go duplikował. Jeśli chodzi o kartę płatniczą masz całkowitą rację, 3x i karta znika w czeluściach bankomatu. Jeśli chodzi o karty kodów jednorazowych nadal są one w rękach właściciela lub złodzieja. W tym drugim przypadku musi on również wejść w posiadania identyfikatora i hasła do logowania do banku. Odnośnie aplikacji mobilnej to włos jeży mi się na głowie jakich uprawnień wymaga aplikacja by działać na moim smartfonie. Nie wiem o jakim więc srajfonie piszesz? Masz na myśli iOS czy Androida? Jaki system autoryzacji ma Twój bank?

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
15 października 2019 o 14:18

@krzychum4: Wszystko zależy czy masz zaufanie do oprogramowania w smartfonie (zakładam, że nie mówimy o starszych typach telefonów).

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
14 października 2019 o 20:53

@ampH: Z pewnością jest tak jak piszesz, Dana zawsze miała hopla na swoim punkcie. BTW niezły trolling :-)

[historia]
Ocena: -2 (Głosów: 2) | raportuj
14 października 2019 o 20:50

@Gabriela80: Chodzi o pewną grupę danych, które ujawniają Twoje poglądy polityczne, seksualne, itp. Na pewno w necie znajdziesz dużo dokładniejszy opis. Patrząc jeszcze raz na wpis jaki zrobiłem raczej powinienem użyć sformułowania "dane osobowe" zamiast "sensytywne". Swoją drogą bank posiada te dane - wie np, że Twoje konto jest prowadzone wspólnie z małżonkiem więc prawdopodobieństwo Twoich preferencji jest bardzo wysokie. Z kolei przelewy które wykonujesz mówią bardzo dużo o Tobie, Twoich poglądach, hobby itp. Mogę się mylić ale konsultant w rozmowie ze mną przed odblokowaniem karty zadał mi z tego ni z owego pytanie, na które osoba kradnąca moją tożsamość raczej miałaby duży problem z odpowiedzią. Nie wiem czy to przypadek czy świadoma technika weryfikacji rozmówcy nieoczywistymi danymi.

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 7) | raportuj
14 października 2019 o 16:25

@Zunrin: Nie, tematem tej historii jest to, iż mimo pełnej identyfikacji nie mogłem odblokować karty kodów podczas wczorajszej rozmowy z konsultantem. Zostało mi założone zgłoszenie na aktywację karty. Z tego samego numeru zadzwoniła dzisiaj inna osoba i po zadaniu podobnej ilości pytań odblokowała mi tą kartę. Absurdem całej sytuacji jest fakt, że do momentu trzykrotnego błędnego użycia kodu możesz zadzwonić na infolinię i nie stanowi problemu zablokowanie tego numeru i "przepięcie" go na inny kod.

« poprzednia 1 następna »