Profil użytkownika
raff319
Zamieszcza historie od: | 13 maja 2011 - 17:40 |
Ostatnio: | 25 czerwca 2021 - 11:56 |
- Historii na głównej: 16 z 16
- Punktów za historie: 3548
- Komentarzy: 59
- Punktów za komentarze: 209
« poprzednia 1 2 3 następna »
sam chciałem taki apel wystosować. dzięki za uprzedzenie mnie. niektóre wstępy są tak bezcelowe, opisy nieistotne tak długie i jak się okazuje nic nie wnoszące do historii że to się staje denerwujące. a jak zauważam ktoś tak zacznie a później lawina podobnych wstępów.
uśmiałem się :)
moje dziewczyna złożyła reklamację butów UŻYWANYCH i została uznana. byłem świadkiem więc wiem o czym piszę. więc to raczej wina konkretnego sklepu a nie ogólnie sieci.
"Żadnej reakcji otoczenia, nikt nawet kierowca nie zareagował" rozumiem że nie było Ci miło i pomijając fakt że takie osoby nie są warte naszej uwagi- sam powinieneś zareagować.
Kiedyś byłem w podobnej sytuacji jak ten chłopak. Byłem w obcym mieście i szukałem wydziału na który chciałem złożyć papiery. Spytałem przechodnia na rynku głównym (miałem teczkę z dokumentami w widocznym miejscu). Nie zdążyłem skończyć pytania - "Przepraszam, nie wypełnię żadnej ankiety". I zostałem na środku ze szczęką na chodniku ;]
"...a nam autobus zamknął drzwi przed nosem i ruszył." moim zdaniem to kierowca zamknął drzwi, ale ekspertem nie jestem. brawo dla obu Panów :)
Nie, historia nie wymaga wstępu. Nie wiem po co taki głupi pomysł który teraz prawie każdy powiela :/
haha dzieciaczki. spoko. ale jak juz idziemy tym tropem- skoro tu wazna jest historia, to chyba tym bardziej powinieneś użyć polskiego słowa (zrozumiałego dla wszystkich) bo tak, nie jestem z Twojej branży i mogłem nie wiedzieć, że takie wyrażenia weszły do naszego języka.
'barkod' a to wycofali polskie słowo czy 'kod kreskowy' to już niemodne słowo?