Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#46698

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Rozmowa mojego męża (M) z miłym panem z UPC (MPzU) po tym jak okazało się, że wysłano nam modem oraz umowę na zupełnie inny adres, niż widniał na zgłoszeniu online. (Paczkę z modemem odebraliśmy z punktu kurierskiego po "nieudanym doręczeniu".)

(M) - Witam. Bla bla bla... Skąd ten adres? Bla, bla bla... Czy możecie go poprawić na ten ze zgłoszenia?
(MPzU) - Aaa! Bo to pewnie nowy budynek jest i go mogło nie być w systemie to wpisaliśmy najbliższy.
(M) - I liczyliście że odbierzemy modem pod nieprawidłowym adresem?
(MPzU) (sprawnie uchylając się od odpowiedzi) - Ale internet wam działa?
(M) (jeszcze spokojnie) - Działa. Chciałbym się tylko dowiedzieć co teraz zrobić z tym adresem.
(MPzU) - No ja to mogę tylko wpisać jako zmiana adresu na życzenie klienta. Będzie to kosztować 20 euro.
(M) (już lekko zdenerwowany) - Ale to wy wpisaliście adres inny niż na zgłoszeniu!
(MPzU) - Ale to wy będziecie mieć problem jak pojawi się usterka wymagająca wizyty technika....

Wobec takiej argumentacji mąż zdębiał, sprawdził czy facet przypadkiem nie żartuje, a potem włączył agresja mode. Po dłuższej wymianie zdań stanęło na tym, że MPzU spróbuje się dowiedzieć, co można w naszej sytuacji zrobić. Może być ciekawie.

UPC

Skomentuj (9) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 450 (512)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…