zarchiwizowany
Skomentuj
(1)
Pobierz ten tekst w formie obrazka
Działo się to w trakcie wyprzedaży, co powinno w miarę przybliżyć obraz sytuacji. Miałem wtedy do przepracowania 9 albo 10 godzin. Po 6 godzinach obsługi na kasie kierowniczka wysłała mnie na przerwę pozostawiając jednego kasjera. Niestety, nie spodobało się to innemu klientowi, który zwrócił się z tymi słowami do koleżanki:
"Jak Pani śmie wysyłać kasjera na przerwę, kiedy ja stoję w kolejce! Nie mógł jeszcze poczekać?! Jak to może być, żeby ludzie musieli tak długo czekać na obsługę!" I w podobnym tonie przez dłuższy czas. Pan był 3 w kolejce. Łącznie czekały 4 osoby. A obsługę w sklepie mieliśmy naprawdę szybką.
"Jak Pani śmie wysyłać kasjera na przerwę, kiedy ja stoję w kolejce! Nie mógł jeszcze poczekać?! Jak to może być, żeby ludzie musieli tak długo czekać na obsługę!" I w podobnym tonie przez dłuższy czas. Pan był 3 w kolejce. Łącznie czekały 4 osoby. A obsługę w sklepie mieliśmy naprawdę szybką.
sklepik z ubraniami
Ocena:
0
(36)
Komentarze